Hoi,
Ik ben al even lid van dit forum, maar nu we binnenkort onze labrador pup (8wkn) mogen verwelkomen zit ik toch met een aantal vragen aangezien ik door de bomen het bos nog nauwelijks zie
Onze vorige labrador is groot geworden met enkel KVV (hiermee begonnen toen hij 6mnd was, dit was voor zover ik me herinner Carnibest) dus het is ons niet geheel onbekend. Hij deed het erg goed op voornamelijk Carnibest, Darf en BarfMenu, rauw eitje, gepureerde groentes en vette vis als aanvulling.
Nu zouden we graag de nieuwe pup direct op KVV zetten, hij komt weliswaar van brok. Euvel is dat ik enorm twijfel of we niet beter eerst compleet/premix kunnen voeren omdat ik ergens bang ben dat ik wellicht een tekort over het hoofd zie. Anderzijds lijkt het me leuk om KVV 6/1 , 5/2 combi Barf ‘puppy proof’ (om te beginnen), te geven.
Het menu zal bestaan uit : 5-6 diersoorten (incl 1 dag vis) in één week (Kiezebrink, Darf, Barfmenu, Daily Meat, Kivo)
Kip, rund, lam, eend, (pens), (hert), (geit), (kalkoen), (konijn) ()* = variatie
- gepureerde groentes
- (liefst zalmkop op barfdag maar wellicht is dit niet aan te raden voor een pup?)
- 1 pens dag
- 1 of 2 halve ei per/wk
Gaan we het hiermee redden?