Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
El_Kato schreef: ↑zo 08 mei 2022, 17:33 Heb je rechtsbijstand?Nee die heb ik een jaar geleden opgezegd.
Anders morgen je eigen verzekering even bellen hoe dit zit zij kunnen je sowieso antwoord geven en misschien wel helpen bij het claimen van de schade!
Charlie Angel schreef: ↑zo 08 mei 2022, 17:46 Ik heb het zelf gehad in mijn eerste appartement. De wasmachine van de bovenburen ging kapot terwijl zij niet thuis waren. Bakken water door mijn meterkast en gang.Morgen weten we hopelijk waar de lekkage zit iig in de keuken en daar staat geen wasmachine. Het lijkt erop alsof het een dag of 10-12 heeft staan te lekken. De schade is enorm. Ik ga het morgen dan wel horen. Morgen maar eens Centraal beheer bellen.
De schade is verhaald op de bovenburen en hun verzekering heeft zonder morren betaald.
Cindy de Wolf schreef: Morgen weten we hopelijk waar de lekkage zit iig in de keuken en daar staat geen wasmachine. Het lijkt erop alsof het een dag of 10-12 heeft staan te lekken. De schade is enorm. Ik ga het morgen dan wel horen. Morgen maar eens Centraal beheer bellen.Succes met alles.