Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door avalon
#3444175
Het is inmiddels al erg lang geleden dat ik iets geplaatst heb, lees zo af en toe nog wel in de voeding en gezondheid rubrieken. Heb een hele moeilijke tijd achter de rug. Was binnen 9 maanden erg veel kwijt wat ik lief had, beide honden, en mijn moeder overleden en dat werd gevolgd door een scheiding, na een relatie van 30 jaar. Niet raar dat er een depressie kwam. Afgelopen 2 jaar heb ik te kampen met neuralgische amyotrofie en een autoimuumaaandoenig van het zenuwvlechtwerk en frozen shoulder. Inmiddels ben ik hard bezig met revalidatie en probeer ik alle ballen weer in de lucht te houden. Heb weer lieve hondjes bij mij in huis wonen en mijn kids wonen ook nog bij mij.
Gebruikersavatar
Door pike
#3444180
Jazeker, ik ben een kei in slecht onthouden maar een Fauve vergeet ik niet zo snel :biggrin2:
Sterkte met het herstel van alles. Het is nogal wat wat je hebt doorgemaakt.
Door avalon
#3444201
pike schreef: za 30 apr 2022, 23:51 Jazeker, ik ben een kei in slecht onthouden maar een Fauve vergeet ik niet zo snel :biggrin2:
Sterkte met het herstel van alles. Het is nogal wat wat je hebt doorgemaakt.
Heb nu 2 fauven :)
Door avalon
#3444202
Doranto schreef: zo 01 mei 2022, 09:49 Hey, leuk je hier weer te zien! Nu in het echt nog ;) . We moeten gauw eens iets afspreken!
Idd, om de een of andere reden zijn mijn vrije dagen ook steeds erg snel geen vrije dagen meer
Door avalon
#3444204
- pien - schreef: zo 01 mei 2022, 09:51 Jazeker, je naam (her)ken ik, had je een rossige hond/honden?
Welkom terug! En heel veel sterkte met alles wat je te verwerken hebt :-*
klopt Avalon en Angie een basset fauve en een duck tolling retriever. Nu liggen er 2 basset fauve op mijn schoot. :)
Door Lizzy
#3444212
avalon schreef: zo 01 mei 2022, 20:07 klopt Avalon en Angie een basset fauve en een duck tolling retriever. Nu liggen er 2 basset fauve op mijn schoot. :)
Ja zie je, ik dacht ook "Avalon had toch ook een Toller?". Ja dus!
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#3444263
Ja hoor, ook ik kom hier nog zo nu en dan. Weliswaar niet meer met een newfoundlander (hoewel nooit uit mijn hoofd) nu met een labradoodle met de naam Morris. Ondertussen ook een man en kind verder.

Je naam herken ik direct en er schiet me iets te binnen van een fauve? en man en jonge kids maar dat ligt nu geheel anders zo te lezen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door