Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Yvonne1961
#339163
Op de site van Duck lees ik dat de variant(voor honden bedoeld) rund-lever-kip ook voor poezen geschikt is.
Iemand hier ervaring mee? En het verbaasd me dat een voor honden bedoelde variant ook voor katten geschikt is. Of maakt dit niet uit?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#339452
Inprincipe maakt dat met een kvv niet zo uit, maar zit er in die variant ook graan? Persoonlijk zou ik dan mijn kat liever de enkelvoudige voeders geven van duck
Gebruikersavatar
Door sylvia
#339689
Yvonne1961 schreef: Maar enkelvoudig is toch niet compleet?
Het kompleet bij duck is compleet met graan, als je hun enkelvoudige voer kompleet wilt maken moet je er zelf groente en granen bij doen. (volgens duck dan, volgens mj hoort graan in geen enkel hondenvoer thuis buiten een beetje rijst dan eventueel) Katten hebben al helemaal geen graan en groenten nodig in hun voer, dus gewoon de enkelvoudige geven daar zit ook al calcium bij in.En dan wel afwisselen natuurlijk
Laatst gewijzigd door sylvia op za 25 jun 2005, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anneke V
#343035
Yvonne1961 schreef: Op de site van Duck lees ik dat de variant(voor honden bedoeld) rund-lever-kip ook voor poezen geschikt is.
Iemand hier ervaring mee? En het verbaasd me dat een voor honden bedoelde variant ook voor katten geschikt is. Of maakt dit niet uit?
Heb het thuis al geprobeerd, maar net zoals de enkelvoudige Duck smaken laten ze alles gewoon liggen! ???
Door Yvonne1961
#343067
Jammer, mijn katten zijn ook moeilijker over te halen dan mijn honden. Slechts één van de drie wil nu total care van Prins eten.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#343162
Mijn katten barfen de oren van m'n hoofd, maar Duck (of dat nu enkelvoudig is of compleet) moeten ze niet. ::)
Door aht
#343583
Onze kater lust alleen de variant met pens (enkelvoudig). Voor de andere soorten heeft geen interesse, onze hond soms.
Door Yvonne1961
#343614
Ik probeer nu total care van Prins voor de katten. Een lust het heel graag, de andere twee gaan liever voor brok en blik.........
Mijn kleinste hondjes is helemaal wild van dit verse kattenvoer, maar niet van zijn eigen duck.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door