Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3356078
Ik vind ze prima gaan ook als dames laarsje ( als je tenminste de maat hebt om het te passen)
Vind hem zo van plaatje wellicht eerder dames dan heren. Maar goed ik houd ook niet van heel veel standaard herenschoenen voor heren (zo van die nette instappers enzo )
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3356082
Thanx dames.
Ik moet maat 40 hebben, dus dat is prima. Ik vind ze echt heel leuk.

Dan ga ik ze wel bestellen, denk ik. Als mijn meneer beslist wat hij graag wil hebben. ::) :P
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3356091
Mooie schoenen Pearls, maar.... Ik wil je niet teleurstellen, maar gisteren was ik in de winkel, en er was een jongen die ook geen schoenen kocht. Het leer wordt gemaakt zodat het opgaat, houd er dus rekening mee, dat als je besteld, je een glanzend/matte/kleurverschil kan krijgen.

Ik wilde heel graag die leguano aktiv van Kaela bestellen, maar ik zat te twijfelen over de gewone of wintereditie. Besloten om na mijn werk gisteren maar even naar Arnhem te gaan (vanaf mijn werk in theorie nog maar een kwartiertje, moet je alleen wel de weg weten of een goede tomtom hebben, vrouwending ::) >:( )
Ik heb gekeken, maar volgens de verkoopster zijn die ivm gaatjes niet te impregneren. Ik heb nu deze, die voelen niet echt als barefoots (mijn slofjes), zijn echt stevig. Ik voel wel alle gleufjes tussen tegels, dus ze zijn wel barefoots. Ik ben benieuwd hoe hij zich met regen gedraagd, hoewel ik hoop dat het nog even droog blijft ;)
https://www.barefootandmore.nl/freet-bootee.html
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3356092
Fenixjuh schreef:Mooie schoenen Pearls, maar.... Ik wil je niet teleurstellen, maar gisteren was ik in de winkel, en er was een jongen die ook geen schoenen kocht. Het leer wordt gemaakt zodat het opgaat, houd er dus rekening mee, dat als je besteld, je een glanzend/matte/kleurverschil kan krijgen.

Ik wilde heel graag die leguano aktiv van Kaela bestellen, maar ik zat te twijfelen over de gewone of wintereditie. Besloten om na mijn werk gisteren maar even naar Arnhem te gaan (vanaf mijn werk in theorie nog maar een kwartiertje, moet je alleen wel de weg weten of een goede tomtom hebben, vrouwending ::) >:( )
Ik heb gekeken, maar volgens de verkoopster zijn die ivm gaatjes niet te impregneren. Ik heb nu deze, die voelen niet echt als barefoots (mijn slofjes), zijn echt stevig. Ik voel wel alle gleufjes tussen tegels, dus ze zijn wel barefoots. Ik ben benieuwd hoe hij zich met regen gedraagd, hoewel ik hoop dat het nog even droog blijft ;)
https://www.barefootandmore.nl/freet-bootee.html
Die zijn leuk! En die zijn zo te zien wel goed te impregneren. Mijn gewone wandelschoenen waren ook niet waterdicht, maar als je ze vaak genoeg insprayt worden ze toch heel goed waterafstotend.

Tot nog toe bevallen mijn Aktivs goed. Ze lopen lekker en ik vind ze prima staan onder lange broeken. Heb al wel veel reacties gehad als "het is net alsof jij op sloffen loopt", maar nog niemand die ze niet mooi (in de zin van te anders als gewone schoenen) vond. Ik heb er ook al wel met lichte regen mee gelopen en zolang ik om plassen heen loop hou ik droge voeten. Echte kou en nattigheid is er nog niet geweest, dus ik ben nog steeds benieuwd hoe het dan zal gaan.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3356095
Fenixjuh schreef:Mooie schoenen Pearls, maar.... Ik wil je niet teleurstellen, maar gisteren was ik in de winkel, en er was een jongen die ook geen schoenen kocht. Het leer wordt gemaakt zodat het opgaat, houd er dus rekening mee, dat als je besteld, je een glanzend/matte/kleurverschil kan krijgen.

Ik wilde heel graag die leguano aktiv van Kaela bestellen, maar ik zat te twijfelen over de gewone of wintereditie. Besloten om na mijn werk gisteren maar even naar Arnhem te gaan (vanaf mijn werk in theorie nog maar een kwartiertje, moet je alleen wel de weg weten of een goede tomtom hebben, vrouwending ::) >:( )
Ik heb gekeken, maar volgens de verkoopster zijn die ivm gaatjes niet te impregneren. Ik heb nu deze, die voelen niet echt als barefoots (mijn slofjes), zijn echt stevig. Ik voel wel alle gleufjes tussen tegels, dus ze zijn wel barefoots. Ik ben benieuwd hoe hij zich met regen gedraagd, hoewel ik hoop dat het nog even droog blijft ;)
https://www.barefootandmore.nl/freet-bootee.html
Wat bedoel je juist? Dat er veel kleurverschil opzit?
Heb je deze schoenen gezien? Zijn ze verder wel degelijk?


Die jij gekocht hebt, zijn ook heel leuk.

Ik heb plots iets wat ik nog nooit gehad heb: zin om bergen schoenen te kopen. :biggrin2:
Ik ben kei-hebberig tegenwoordig, :o terwijl ik vroeger een laarsje, een hakje en een platte schoen al variatie genoeg vond. Naar het werk ging ik altijd op wandelschoenen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3356104
Er kan nogal kleurverschil zitten tussen een linker- en rechterschoen. De jongen in de winkel viel daarover, ik denk dat het wel iets is om in gedachten te houden, zeker als je via internet besteld. Ze proberen zoveel mogelijk uit 1 lap leer te halen, verkleuringen en foutjes zijn dus ondergeschikt aan functie, zou voor mij prima zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat iemand (zoals die jongen) daarover valt.
Ik denk dat de schoenen verder prima zijn, niet echt op gelet, sorry... Ik was teveel met mezelf bezig ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3356105
Oh ja, ik begrijp het.
Kan dat niet verminderen na verloop van tijd dan?

Enfin, dat ga je bij alle leren schoenen hebben. Dus ik denk niet dat dat een reden is om het niet te doen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3356108
Nou heel eerlijk voor die prijs mag er naast functionaliteit net zo veel aandacht aan uiterlijk besteed zijn geworden. Kom nou 180 euro en dan verschil in kleur tussen links en rechts? Dan laat ik ze ook staan hoor. Tis prima om zoveel mogelijk uit een stukkie leer te halen maar 2 ongelijkkleurige schoenen voor dat geld? Mwah.....
Ik geef die jongen dus groot gelijk ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3356137
Kaio schreef:Nou heel eerlijk voor die prijs mag er naast functionaliteit net zo veel aandacht aan uiterlijk besteed zijn geworden. Kom nou 180 euro en dan verschil in kleur tussen links en rechts? Dan laat ik ze ook staan hoor. Tis prima om zoveel mogelijk uit een stukkie leer te halen maar 2 ongelijkkleurige schoenen voor dat geld? Mwah.....
Ik geef die jongen dus groot gelijk ;D
Eigenlijk vind ik dat ook wel. Het is heel veel geld, en dan is nog niet eens de helft van de schoen van leer. Dan bewaren ze die ongelijke stukjes maar tot ze weer twee dezelde hebben. Maar zouden ze echt allemaal verschillend zijn? Er moeten toch ook wel gelijke tussen zitten lijkt me.
Door zurca
#3356172
Mijn vriend heeft die Vivo's scott. Keurige schoenen, ook voor een vrouw enne geen kleurverschil hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door