Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3351310
Kaio schreef:Ze weigeren allemaal te drinken he als ik ze aanbied. Echt alsof ik knettergek ben zo kijken ze me aan. Had er ook nog een electrolyten oplossing in gedaan. ::)

Dat is ook niet te zuipen! Heb ik mezelf wel eens gegeven, stond bijna te kotsen....

Ik geef ze water met yoghurt als extra. Maar mijn meneren hebben ook veel minder last dan jouw trio, sterkte ermee!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351315
Je hebt toch zo van die drankjes die honden en katten wel lekker vinden en hun mineralen aanvullen? Ik ben vergeten hoe het heet, maar er is zeker zoiets voor katten. Viyo of zoiets? :???:
Misschien weet de DA wel iets?
Door eelke
#3351316
Joep drinkt wel voldoende maar die krijgt sochtends water met een scheutje geitenmelk erin extra, gewoon om maar zeker te zijn.

Poeh, ik ging naar oma fietsen, 2 x 12 km. Zolang je maar hard genoeg fietst gaat het wel want tegenwind, maar pffff stilstaan voor het stoplicht, toen ging het het laatste stukje net wel even duizelen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351317
Siberienne schreef:Dat is ook niet te zuipen! Heb ik mezelf wel eens gegeven, stond bijna te kotsen....

Ik geef ze water met yoghurt als extra. Maar mijn meneren hebben ook veel minder last dan jouw trio, sterkte ermee!
Ik heb smaakloos
Ik zal het zo dan eens zelf drinken ;D

Inmiddels heeft Maci wat gedronken, heb er wat snoepjes in gegooid. En toen had ik zoiets oja heb eigenlijk wel ook dorst ::)
pearlsofpassion schreef:Je hebt toch zo van die drankjes die honden en katten wel lekker vinden en hun mineralen aanvullen? Ik ben vergeten hoe het heet, maar er is zeker zoiets voor katten. Viyo of zoiets? :???:
Misschien weet de DA wel iets?
Dat is toch ook zoiets ? Maar zal eens zoeken. Nog maar 2 daagjes .....
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351319
Ja, zelfde functie, maar dan iets dat erg lekker is. Ze geven het bij verzwakte katten ook gewoon om ze veel te laten drinken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351320
Hmm ok het smaakt wel naar suiker inderdaad. Eh best zoet...( Ik ben niet zo zoetig aangelegd ook nog eens )

Ik zal eens bij de dierenzaak kijken hier.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351321
:censored2: :censored2: :censored2: :rant: :rant: :rant: :rant:
Bekijk net de nieuwe weersvoorspellingen voor hier >:( tjonge
Donderdag alsnog 27 graden, dan nog ietwat frissere dagen en dan weer naar de 29 ::) ::) ::) Zag er vanochtend toch anders uit met 23 , 24 en 25 met eenbeetje regen.
Tjonge kan gewoon niks met ze, alleen morgens vroeg wandelen, meer niet. Ik "moet" nog wat volg en draag oefeningen aanleren maar daar begin ik niet aan met dit weer >:(
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3351357
Ik vind warm weer echt niet erg, maar het wordt me allemaal teveel; exceem op mn handen, vocht vast houden (vorige week in Limburg echt ontzettend erg; net mn ringen eindelijk af kunnen doen)... en dan niet te spreken dat het voor de hondjes te warm is... Appie liep zowaar voor het eerst zelf de sloot in om af te koelen... Ik snak echt wel naar een beetje regen en afkoeling....
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3351372
Hier verlangt er ook 1 naar koelere dagen, ze komt al 2 dagen niet meer naar boven maar gaat in de gang op het extra voetenkleedje liggen..... Harry is los in de kamer dus daar kan ze niet heen, ook in de avond heeft ze het een stuk zwaarder dan eerst.
Vannacht was het wel lekker koel 15 graden dus in huis was het afgekoeld tot 22 graden, omdat ik vanmorgen om5 uur gelijk alles open heb gegooid tot ik weg moest om 6.15 maar het is nu weer 25 helaas.
Hopelijk koelt het vannacht ook een beetje krijg ik het misschien weer wat koeler in huis....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351398
Een beetje bouillon van boullionpoeder werkt bij Maci ook wel goed :thumbup: Hij was een stuk minder de weg kwijt en wilde dat ook wel drinken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3351405
En dan kom je thuis na 2,5 week vakantie, wat een shock :-X
De weilanden zijn geel, de struiken zijn dood, de bomen verliezen hun blad...
Op de akkers staan verdroogde aardappelplanten en dorre mais...
Als ik nog niet terug wilde naar Zweden dan nu toch echt wel :'(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351408
In de voorspellingen komt steeds meer regen. Wat zo welkom is!

Maar had na maaaaaaanden droogte dat niet 2 dagen later gekund? Dikke kans dat mijn paardrijles nou niet door kan gaan door regen en onweer. Best stom na al die droogte!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351409
Het is helaas overal zo erg. Erg voor de boeren, erg voor de dieren en erg voor alles wat dood gaat door de hitte.

Het hondje van een vriendin is er gister bijna in gebleven. Met spoed naar de dierenarts en aan het zuurstof. Thuis onder de douche. Wat ik wonderlijk vond is dat de dierenarts haar niet heeft gekoeld. Geloof dat het nu wel weer gaat, ze moet regelmatig onder de douche.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3351411
sam28 schreef:Het is helaas overal zo erg. Erg voor de boeren, erg voor de dieren en erg voor alles wat dood gaat door de hitte.

Het hondje van een vriendin is er gister bijna in gebleven. Met spoed naar de dierenarts en aan het zuurstof. Thuis onder de douche. Wat ik wonderlijk vond is dat de dierenarts haar niet heeft gekoeld. Geloof dat het nu wel weer gaat, ze moet regelmatig onder de douche.

Omdat....ja het bestaat...veel da,s een oververhitting niet herkennen, maar linea recta doorgaan naar......oei een hartprobleem :-X Fijn dat woef het overleefd heeft.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3351412
Kim_S schreef:En dan kom je thuis na 2,5 week vakantie, wat een shock :-X
De weilanden zijn geel, de struiken zijn dood, de bomen verliezen hun blad...
Op de akkers staan verdroogde aardappelplanten en dorre mais...
Als ik nog niet terug wilde naar Zweden dan nu toch echt wel :'(

En dan valt het hier nog mee :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door