Moderator: Lizzy
Cindy de Wolf schreef:Ach je arme meisje!! Hopelijk valt de uitslag vd alvleesklier mee.Ze heeft een liter vocht toegediend gekregen en heeft vanaf gistermiddag aan infuus gelegen met zoutoplossing. Morgen krijgt ze weer vocht toegediend, ze moet minimaal een liter per dag binnen krijgen en dat is via spuitjes echt veel en niet te doen. Plus dat ze een ontzettende antipathie tegen ons aan het krijgen was, dan maar liever 15 minuten daar aan het infuus, en dat wij er kunnen zijn voor steun,maar ik ga het zeker even opzoeken!
Aangezien ze laxeermiddelen gehad heeft, is er dan ook vocht met zouten ed toegediend/meegegeven. Je hebt van royal canin, zullen er vast meer zijn, rehydration packs. Oplossen in water en dan met spuitje als ze zelf niet drinken toedienen. Zit van alles in wat het lichaam nodig heeft. Eventueel ouderwets suikerwater toedienen?
eelke schreef:Zou je kunnen leren om zelf onderhuids te injecteren? Dat hebben ze toen bij Joep gedaan toen ze hem verdachten van 'geen idee wat maar hij is hartstikke ziek en we zijn snachts niet in de kliniek dus als we hem opnemen gaat ie waarschijnlijk in zijn eentje dood'.Ja hoor dat zou ik wel durven. Goeie tip, ga ik morgen overleggen! Da Da verwacht echt dat dit nog wel even kan duren en het geeft mij een gerust gevoel als ze in ieder geval een liter vocht binnen krijgt.
Op zich is het een kwestie van een huidplooi pakken en spuiten...