Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sneeuwkat
#3339074
Kent iemand een goede internist (in het midden van het land) die niet negatief staat tegen rauwe voeding?

Ik was van plan om naar Wagenrenk te gaan. Naar Paul Mandigers maar hij stopt per 1 mei bij Wagenrenk.

Heeft iemand ervaring met Giora van Straten die ook bij Wagenrenk werkt?

Weet iemand een goede internist die niet onwelwillend tegenover rauw staat?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Door sneeuwkat
#3339235
sneeuwkat schreef:Kent iemand een goede internist (in het midden van het land) die niet negatief staat tegen rauwe voeding?

Ik was van plan om naar Wagenrenk te gaan. Naar Paul Mandigers maar hij stopt per 1 mei bij Wagenrenk.

Heeft iemand ervaring met Giora van Straten die ook bij Wagenrenk werkt?

Weet iemand een goede internist die niet onwelwillend tegenover rauw staat?

Alvast bedankt!
Ik had het niet durven hopen maar ik kan bij Paul Mandigers terecht. Afbeelding



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Janie2
#3339439
super!
Wij zijn ook bij mandigers geweest.

kun je nu nog last minute bij de wagenrenk terecht of bij mandigers als internist in utrecht?
ik kreeg de email van zijn vertrek, in utrecht richt hij zich niet meer op de interne maag/darm toch?
Gebruikersavatar
Door sneeuwkat
#3339442
Ik weet niet hoe het precies zit. Of hij zich volledig op neurologie gaat richten of dat hij ook nog interne geneeskunde blijft doen. Als ik er ben zal ik het vragen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Janie2
#3339443
sneeuwkat schreef:Ik weet niet hoe het precies zit. Of hij zich volledig op neurologie gaat richten of dat hij ook nog interne geneeskunde blijft doen. Als ik er ben zal ik het vragen. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Maar voor zover ik begrijp: je afspraak is in utrecht dus?

Als je doen wilt graag ;D ik hoop dat ik hem eerdaags niet weer nodig heb, maar ik ben er een klein beetje bang voor vanwege de toestand van mijn hond nu, en bij dezelfde internist blijven is wel zo fijn.

we kunnen meeverhuizen, en bij de wagenrenk komen er 2 nieuwe internisten.
Gebruikersavatar
Door sneeuwkat
#3339445
Als je oud-patiënt bent kun je aangeven dat je bij hem wilt onder controle wilt blijven. Dus voor de zekerheid zou je dat kunnen doen. Dan heb je dat geregeld en hopelijk is het dan niet nodig.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door