Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3330569
Dat iets wat je besteld per koerier gebracht wordt, omdat het qua formaat en gewicht niet als pakket gestuurd kan worden. En dat je het bij een postkantoor langs moet brengen als je het retourneren wilt.
Door Siberienne
#3330572
Kaela schreef:Dat iets wat je besteld per koerier gebracht wordt, omdat het qua formaat en gewicht niet als pakket gestuurd kan worden. En dat je het bij een postkantoor langs moet brengen als je het retourneren wilt.

Sorry, maar ik schoot wel in de lach toen ik dit las. Kafka in de polder. Leuk he van die onmogelijke dingen.

Ik heb volgende week een gesprek op 't oude werk en zie er zoooooo tegenop. Ben erg gespannen. Wil van dat k*tgevoel af.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3330574
Siberienne schreef:Sorry, maar ik schoot wel in de lach toen ik dit las. Kafka in de polder. Leuk he van die onmogelijke dingen.

Ik heb volgende week een gesprek op 't oude werk en zie er zoooooo tegenop. Ben erg gespannen. Wil van dat k*tgevoel af.
Het is wel grappig ja, maar het is voor 150 euro aan papierrollen, waar ik al 20 euro bezorgkosten voor heb betaald voor de bezorging per koerier. Dus financieel niet grappig als het niet opgelost wordt.

Oh bah, dat snap ik. Ik heb van de week op woensdag een gesprek gehad waar ik ontzetten boos door ben geworden. Donderdagochtend direct tweede gesprek gedaan om het op te lossen, maar dat gevoel tussendoor, vreselijk. En dat was eigenlijk maar iets kleins, bij jou speelt zoveel en jij moet nog zo'n tijd wachten.
Jezelf afleiden werkt het beste. Leuke dingen doen en lief zijn voor jezelf. En alles doen wat je helpt om in je zelfvertrouwen te blijven staan. Je hebt zo'n fijne tijdelijke plek gehad, zoek dat gevoel op, want daar gaat het uiteindelijk om. Dat jij weer verder kunt op een plek waar je je zo op je plekje voelt! Dikke :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3330592
Kaio schreef:In de garage ligt nog een voorraadje pannen hier, en het gaat via de verzekering, blijkbaar hebben we destijds een goeie gekozen ;) zullen we vast voor betalen ...

Maar moest je het hele dak vernieuwen , nee toch?
Het kwam erop neer dat alle oude pannen van het dak moesten, alle latten vervangen en nieuw doek eronder. En oh ja... ook allemaal nieuwe pannen dus.

Ik heb nu wel het mooiste dak in de hele straat ::)
Door Eef+Stippels
#3330598
Voer binnengekregen en ik heb nu 10 kg buiten staan want dat pastte er niet meer bij >:(
Ik hoopte op mooi en warm weer, maar nu mag het toch nog wel even gaan vriezen :P
Siberienne schreef: Ik heb volgende week een gesprek op 't oude werk en zie er zoooooo tegenop. Ben erg gespannen. Wil van dat k*tgevoel af.
:-* :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3330619
Eef+doggies schreef:Voer binnengekregen en ik heb nu 10 kg buiten staan want dat pastte er niet meer bij >:(
Ik hoopte op mooi en warm weer, maar nu mag het toch nog wel even gaan vriezen :P
Volgens de berichten krijg je volgende week beide, zon en vorst ;)

Sterkte met wachten tot volgende week Siberienne :-*
Door Eef+Stippels
#3330816
dinky89 schreef:Volgens de berichten krijg je volgende week beide, zon en vorst ;)
Je hebt niets teveel gezegd ;D

Tussen de middag zonnig, maar tegen de tijd dat ik met de honden in het bos was, sneeuwde het >:(

Maar het voer is nog steeds diepbevroren, dus dat gaat goed :biggrin2:
Door eelke
#3330884
De waterkoker doet niks meer. Half jaar oud. Dus garantie. Dat betekend opsturen. Maar dat betekend zonder waterkoker zitten en dat is irritant. Terwijl hij maar een paar tientjes is, dus gewone nieuwe kopen dan maar? Maar ja, dat is ook weer een principe kwestie.

Hmmm...
Door eelke
#3330893
Ja dat deed ik dus. Maar dat duurt lang. Maar ik (en sochtends vroeg meneer ook) drink koffie die ik oudewets opschenk, met de waterkoker, en dan nog een aantal halve liter mokken thee per dag. Dus dan gebruik ik m toch wel een keer of 5, 6. En een pannetje water duurt dus ook wel een minuut of 10. Dat is irritant.

Net bericht terug dat het dan nog 2 tot 3 weken duurt. Ik denk dat ik hem én maar opstuur, én een nieuwe koop. Bij de action ofzo. Dan heb ik een reserve.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330898
Sjezus 3 weken voor een waterkoker ::)
Ik heb nog wel een oude staan maar is net iets te ver om te komen halen ::)
Oja op de inductiekookplaat duurt water koken dus niet veel langer dan in een water koker, en toch is een waterkoker fijner
Door eelke
#3330901
Kaio schreef:Sjezus 3 weken voor een waterkoker ::)
Ik heb nog wel een oude staan maar is net iets te ver om te komen halen ::)
Oja op de inductiekookplaat duurt water koken dus niet veel langer dan in een water koker, en toch is een waterkoker fijner
Ja. Al denk ik dat een inductiekookplaat installeren ook wel langer duurt dan 3 dagen :P

En daar kan mijn brouwpan niet op. Ook wel belangrijk. Want ik dacht al lang na over een inductiekookplaat. We hebben te veel zonnepanelen. Mét Gijs verbruikten we 4000 kw (wat nog wattes?) per jaar. Zonder tussen we onder de 2500...en we hebben voor 2700 ofzo op het dak liggen. Dus kunnen we beter elektrisch gaan koken dan op gas. Maar goed, dan moet ik dus aan de slag met een gasbrander en flessen buiten. En dat zie ik ook niet zitten.

Ik rij wel naar de action voor een simpele straks. En dan stuur ik deze alsnog wel op.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330910
Je brouwpan heeft geen geleidende bodem? Of te groot ?

Ja voor inductie moet je wel het nodige electra plaatje hebben, maar ja in Duitsland hebben ze haast geen gas he ;) ;D.
Door eelke
#3330911
Rvs, dus dat werkt niet nee. En ik weet ook niet of het genoeg vermogen heeft om de boel flink te laten koken, mijn gas wokbrander gaat net aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door