Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Dreetje schreef:Good old RockyZo'n mooie foto weer van Rocky
DSC08900-1.jpg
Cathelijn schreef:DSCN1537.JPGDSCN1516.JPG Mazzeltje gisteren: de Wisenten van de Maashorst kwamen heel dichtbij. Gelukkig stond er nog een hekje tussen, anders had ik echt weg moeten lopen met Ilan. Nu kon ik ze bijna aaien als ik dat gewild hadWow....wat een mooie beesten
Kaela schreef:Hoe ziet een hond die voor het eerst een vogel hoort praten er uit?
Nou zo:
Hylos schreef:Ahhhh, je ziet hem gewoon denken! De lieverd.
Het is echt 1 groot vraagteken die kop van hem.
Ooit zal het vast wennen..
-Annemarie- schreef:Ahhhh, je ziet hem gewoon denken! De lieverd.Hij snapte er helemaal niets van . Hij ging steeds in de vogelkamer kijken, maar dan hield Charlie zijn snaveltje, dus dan kwam ie weer naar de woonkamer zo van "er is daar niemand'. We hebben er erg om moeten lachen.
Kaela schreef:Hij snapte er helemaal niets van . Hij ging steeds in de vogelkamer kijken, maar dan hield Charlie zijn snaveltje, dus dan kwam ie weer naar de woonkamer zo van "er is daar niemand'. We hebben er erg om moeten lachen.Ik vind de blik op die foto echt zooooo onbetaalbaar, briljant
Hij reageerde ook precies zoals alle honden op Bello, alleen hij is de eerste die Bello fysiek ging uitdagen om te spelen . Maar ja, saaie Bello bleef stug zitten natuurlijk....