Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3316206
Krijgen jullie nog iets ? ::)

Ikke niet . Ja , ik mag naar de kapper morgen ::)
086.JPG
086.JPG (3.57 MiB) 1532 keer bekeken
Door Summerditches
#3316209
In tegenstelling tot heel veel andere dieren hebben onze hondjes elke dag een feestdag...dus hier extra aandacht voor "eet geen dierendag"..daar doe ik zelf dagelijks al aan mee ;) ..maar nu doet ML daar vanavond ook heel spontaan en vol overgave aan mee "heel goed idee"..en ga ik het vegetarische Wakker Dier menu maken wat ik kreeg na aanmelding van mijn steun voor "eet geen dierendag"..

O ja..en vanochtend lag opeens Jane op bed .."dat doet ze anders nooit"..misschien vond ze dat zelf wel een passend kadootje.. :D :D
Laatst gewijzigd door Summerditches op wo 04 okt 2017, 07:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3316210
Wij eten vegetarisch (ik doe dat wel vaker maar VL alleen op goede vrijdag en dierendag) en Snow heeft zijn eerste les puppygym (en dat gaan we ook doen als het geen dierendag is maar misschien dat de trainster iets leuks doet). Ik ga mogelijk nog iets leuks kopen in de dierenwinkel, maar alleen vanwege die kortingsbon ::) ;)
Door eelke
#3316253
Ja hoor. We hebben net lekker 6 km door het bos gelopen, nu heeft hij een kluif (die hadden we al gekregen, maar Joep krijgt ze niet vaak ivm jeuk) en straks krijgen we eters om dierendag te vieren.

En we hebben gewoon maar de hele week vrij genomen zodat we de hele week tijd hebben om Joep te aaien en hij lekker kan uitslapen ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3316298
De vogels kregen een snoepstok. Wat lekker onzinnig is, want ik koop ongeveer 1 keer per 3 jaar een pakje en daar zitten er nou eenmaal 2 in en er lag er dus nog 1 in de kast.

Charlie deed flauw en had eerst Kaela haar eten opgegeten en liet haar daarna niet meer bij de stok. Dus heb ik een speeltje die hij doodeng vindt erbij gehangen en was de rest mooi voor Kaela. Denk dat Charlie het dus een stomme dierendag vond ::)

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door