Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3314706
Wat een soap Eelke!

Hier ziek op vakantie >:( Ben bijna nooit ziek >:( nouja heb goede hoop dat het weer goede kant op gaat, keelpijn is minder dan gisteren, wel een grote snotaap nu met hoofdpijn.
Door eelke
#3314718
Kaio schreef:Wat een soap Eelke!

Hier ziek op vakantie >:( Ben bijna nooit ziek >:( nouja heb goede hoop dat het weer goede kant op gaat, keelpijn is minder dan gisteren, wel een grote snotaap nu met hoofdpijn.
Blegh, da's ook niks! Hopelijk maar gewoon een klein dipje en morgen weer fris en fruitig...

De soap gaat verder... ze hebben onze loopbrug weggehaald en zijn nu gaan lunchen ;D kennik m'n huis niet uit. (Oke oke, we hebben ook nog een poort, dus daar ga ik dan zo maar langs, want Joep moet er toch ook uit hé!).
Maar een mens moet toch mopperen.
Door eelke
#3314724
Jaaaaa nou, zo dramatisch is het op zich niet haha. Poepen kan desnoods zelfs zonder door te spoelen ;D maar ik word gewoon stikchagrijnig van al die mensen rond mijn huis, dat ze gisterenochtend voor de zoveelste keer aanbelden terwijl ik nog in mijn pyjama zat, dat ik mijn auto een eind verderop moet parkeren, al het zand wat je mee naar binnen loopt, nou en al het lawaai. Ze zijn al vanaf mei bezig... en normaal heb je er natuurlijk niet zo'n erg in, maar ik werk altijd eerst een paar uur thuis, en ga pas vanaf 15.00/16.00 weg voor mijn werk. En dan zijn zij al bijna klaar ::) dus een hele dag, lawaai!!

Maar bedankt voor het aanbod :cool:
Door eelke
#3314730
Ja, maar ik hoorde het bij de buren ::) dus. Over 10 minuten moeten wij hier volgens het briefje wel weer water hebben, zeeeeeeeeeeeeer benieuwd ;D dan heb ik precies een half uur voordat ik moet gaan werken dus kan ik best nog ff onder de douche, wel zo lekker na het zwemmen van gisteren.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3314735
Kim_S schreef:Ik heb een baal-van-mijn-werk-dag >:(
Ik ben vandaag lekker vrij maar kan me goed voorstellen :bigarmhug:
Denk maar zo: nu lekker geld verdienen en dan straks lekker je kinderen verwennen ;)
Door eelke
#3314736
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze zijn precies op tijd! :groupwave2:

Nu moet ik even de gaspit laten branden en dan kan ik onder de douche. Dan morgen nog een dag zonder water, en dan vanaf vrijdag alles dichtstraten, en dan zijn ze hier voor klaar.

Dan zit ik alleen nog maar in het lawaai van hetzelfde werk aan de overkant van de straat ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3314737
Fenixjuh schreef:Ik ben vandaag lekker vrij maar kan me goed voorstellen :bigarmhug:
Denk maar zo: nu lekker geld verdienen en dan straks lekker je kinderen verwennen ;)
Thanks.

Het is meer een waarom-vond-ik-dit-ook-alweer-leuk-dag. En een was-ik-maar-in-mijn-bed-gebleven-dag.

Zo nog mijn (hopelijk gerepareerde) auto ophalen en dan gauw naar huis.
Door eelke
#3314739
Kim_S schreef:Thanks.

Het is meer een waarom-vond-ik-dit-ook-alweer-leuk-dag. En een was-ik-maar-in-mijn-bed-gebleven-dag.

Zo nog mijn (hopelijk gerepareerde) auto ophalen en dan gauw naar huis.
Gelukkig gaat de dag ook weer gewoon voorbij. Hopelijk morgen een betere :)


Gas check. Water, check. Douche aan, eronder, aarrrgh koud! Geen warm water. De cv doet het dus niet. Hij geeft op dat ding en op de thermostaat ook een foutmelding. Stekker eruit hielp niet.

Nog niet gedoucht dus ::) beetje gepoedeld met koud water en nu maar op naar mijn werk.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3314757
*Gabriëlle* schreef:De belastingdienst heeft toch zo'n slogan, moeilijker zullen we het u zeker maken, makkelijker absoluut niet.
Als je moet (terug)betalen sturen ze de brief bijna altijd zo dat die vrijdag middag in je bus ligt, krijg je geld terug kan het opeens wel aan het begin van de week verstuurd worden.
Paar jaar terug kreeg ik een brief van ze dat ik mijn zorgverzekering toeslag geheel terug moest betalen, want ik was niet verzekerd...
Verzekering heeft een brief moeten maken dat ik al vanaf dan en dan bij hun verzekerd was, en ook helemaal up to date met betalen, want de belastingdienst kon dat niet zelf nakijken dat ik wel verzekerd was. Bleek achteraf een storing in het computersysteem te zijn geweest bij de belastingdienst ::) .

Grote kans dat het bij jou ook zo'n foutje is als ik het zo lees.
Moeilijker, absoluut. Hoewel ze aan de telefoon wel vriendelijk zijn, kost het echt geduld om ze überhaupt te pakken te krijgen. Het was achteraf geen foutje, maar het blijft scheef. Ik heb gewerkt tot augustus en ga nu weer naar school, maar ze berekenen je inkomen aan de hand van die afgelopen maanden en dat is hoger dan wat ik heb opgegeven vorig jaar. Ik vul niet voor niets in hoeveel ik denk te gaan verdienen, ik weet toch zeker zelf wel dat ik weer ga studeren en dat ik dan minder inkomen heb? Dus nu moest ik opnieuw mijn inkomen invullen (had ik al gedaan, sukkels), en dan komt er een nieuwe beschikking. Het had allemaal een stuk eenvoudiger gekund he?! >:(
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3314761
eelke schreef:Sowieso is dat hele systeem stom. Cliënten van mij betalen al jaren hun huurtoeslag met terugwerkende kracht weer terug. Met betalingsregeling. En door die betalingsregeling kunnen (of willen...?) ze de huurtoeslag niet opnieuw berekenen, want ja, dan wordt dat minder, en dan kunnen ze de betalingsregeling weer moeilijker betalen...Ze moesten toen ineens terug gaan betalen omdat hun dochter 23 werd en een klein inkomen had. Niemand die je verteld dat dan de regels veranderen...

Slaat gewoon nergens op, mensen geld geven en dan eens na een jaar kijken of je er wel recht op hebt.
Ja precies, net zoiets als dat mijn ouders het recht op huursubsidie zijn verloren omdat mijn pa tijdelijk 'teveel' verdiend heeft. Nu zit mijn vader terug in de ziektewet, maar no way dat je huursubsidie krijgt. Eenmaal het recht verworven raak je het niet meer kwijt, maar als je het kwijtraakt door een hoger loon en je huur gaat dan dus ook sneller omhoog, zit je al snel op de grens voor huursubsidie. Dus nu hebben ze een duur huis waar ze geen huursubsidie meer op krijgen omdat er destijds teveel inkomen was, wat ze nu moeten betalen met een ziektewetuitkering. Een huurprijs die zonder dat iets hogere inkomen dus ook niet zo snel was gestegen en mogelijk nu nog net onder die grens had gezeten. Wat ze uiteindelijk niet meer gaan redden omdat de prijs nog mag stijgen naar 950 (!) euro. Als je denkt iets meer te besteden te hebben trekken ze je het er met dezelfde gang weer uit met een ander truukje. :-\
Door hannabelgje
#3314788
Wat ik nu toch weer meegemaakt heb. In het zwembad is een wellness gedeelte en in de sauna daarvan moet je een handdoek mee om op te zitten. Ik heb altijd een blauwe handdoek mee met visjes erop. Vond ik wel toepasselijk. Ik wil vandaag de sauna in, maar huh geen handdoek meer aan het haakje waar hij hing. Gekeken bij alle haakjes, maar handdoek foetsie. Maar in de sauna samen gedaan met een handdoek. Maar ik wilde toch wel graag mijn handdoek terug. Ik zag een man in de relaxruimte met een blauwe handdoek. Geprobeerd hem aan te spreken, maar geen reactie.
Naar een badmeester gegaan en situatie uitgelegd. Tuurlijk was de man toen inmiddels wel aanspreekbaar. Of het kon zijn dat dat niet zijn handdoek was. Ja dat kon want die van hem hing aan een haakje daar. Deze hing ernaast. Dussss je weet dus dat het niet jouw handdoek is, maar pakt die dan wel gewoon om er vervolgens heel de avond op te liggen..... Heel logisch ja. Nou ja blij dat ik uiteindelijk mijn handdoek terug heb. Volgende week neem ik een heul lillukke mee om op te zitten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door