#3309546
Ik word vandaag gebeld door de NOS. Ze willen een item over rauwe hondenvoeding en dan vooral of dat nou niet gevaarlijk is en stel dat ik er ziek van zou worden, of ik dan mijn honden toch zo bleef voeren. Dus ik leg uit dat je er niet ziek van wordt. Ja maar stel dat ik er toch ziek van zou worden, zou ik dan zo blijven voeren. Dus ik herhaal dat je er niet ziek van wordt maar dat ik ten alle tijden mijn honden zeker zo blijf voeren. En vervolgens vraag ik hem of het komkommertijd is ofzo, aangezien ik ieder jaar wel door TV of krant gebeld wordt voor een interview. Nou ja, dat gaf ie wel toe, dat het komkommertijd is. Maar goed, of ik dus mee wilde doen en mijn antwoord was nee, ik heb daar geen zin meer in. Ik kreeg net de melding dat ze een ander "slachtoffer" hebben gevonden die BARF voert, dus we zijn heel benieuwd. Laten we hopen op een positieve uitzending!

Zodra iemand verneemt hoe en wanneer en waar: geef ff een gil please :)
#3309548
Hahaha..... je hebt hem toch wel even gezegd dat komkommer in ongewassen, rauwe vorm ook heel gevaarlijk is :o
.... dat hij die komkommertijd wel goed moet wassen en ontdoen van insecticiden en pesticiden :cool:

Of zou hij gewoon stoppen met eten als hij er ziek van zou worden ;D .... of overstappen op augurken, want die komen uit de fabriek dus veeeeeel veiliger
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door