Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ingrid Vos
#3306074
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje, mijn hond heeft sinds kort een allergie, waarschijnlijk voor rund en/of kip, deze 2 heb ik inmiddels uit zijn menu gehaald en ik moet zeggen zijn jeuk is inmiddels al een stukje minder, nu zit ik met een probleem, omdat ik de rund en de kip uit zijn menu heb gehaald kom ik voor 2 dagen orgaan te kort, nu heb ik al Lamslever, Eendenhartjes, Paardenlever en Paardenhart Donderdag is visdag, ik heb dus al 2 keer lever en 2 keer hart in zijn menu zitten, wat kan ik er nu het beste bijgeven aan organen.

Dank alvast voor jullie commentaar.

Groetjes ingrid
Gebruikersavatar
Door pluk
#3306077
Pens en nier.

Als je nog geen pens geeft dan lijkt t me goed even je menu te controleren, want normaal is ongeveer de helft van wat je aan orgaan geeft pens. De andere helft verdeel je over hart, lever en nier.
Door Ingrid Vos
#3306079
pluk schreef:Pens en nier.

Als je nog geen pens geeft dan lijkt t me goed even je menu te controleren, want normaal is ongeveer de helft van wat je aan orgaan geeft pens. De andere helft verdeel je over hart, lever en nier.


Sorry vergeten erbij te vermelden, elke dag krijgt hij 10% pens bij zijn eten. Maar dank voor de oplettendheid. Maar dan heb ik alleen konijnennier, meer nieren zijn er helaas niet, of ik zoek niet goed, dat kan ook.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3306083
Ingrid Vos schreef:


Sorry vergeten erbij te vermelden, elke dag krijgt hij 10% pens bij zijn eten. Maar dank voor de oplettendheid. Maar dan heb ik alleen konijnennier, meer nieren zijn er helaas niet, of ik zoek niet goed, dat kan ook.
Toevallig heb ik laatst hertennier meebesteld bij Floris24 z'n lijntje.
Door Ingrid Vos
#3306090
pluk schreef:Toevallig heb ik laatst hertennier meebesteld bij Floris24 z'n lijntje.
Floris???? en hoe vind ik die lieve man hihi
Door Lizzy
#3306095
Ingrid Vos schreef:Floris???? en hoe vind ik die lieve man hihi
Hier op Barfplaats, bij Vraag en Aanbod. Hij heeft een pracht assortiment. En houdt die hoek maar gerust in de gaten want er worden wel vaker mooie dingen aangeboden :)
Door Too
#3306113
En waarom zou je niet 'gewoon' lamsnier voeren daar is toch best makkelijk aan te komen.
Al zijn lijntjes ed. echt wel heel erg fijn hoor
Door Ingrid Vos
#3306209
inmiddels lamsnieren en testikels gevonden hihi, helemaal happy nu. Dank voor het meedenken allemaal, ik kan weer aan de slag
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door