Moderator: Charlie Angel
ien schreef:Nog iemand hier interesse in de KVV van Ramses?
Ik heb vorige keer bij haar besteld maar omdat ik eerst wilde testen of het in de smaak viel, heb ik maar een doosje besteld. En dat is al weer op
Als er genoeg interesse is, wil Ramses wel weer een bestelrondje doen voor Brabant.
Zie topic:
viewtopic.php?f=4&t=134550
29 Maart KVV ***VOL***
Berichtdoor Ramses1 » Zo 05 Mar 2017, 13:10
Op 29 Maart ga ik weer KVV halen : Noord-Holland, Flevoland, Drenthe, Groningen en Friesland.
Het is prachtige kvv, van mooi vlees zonder enige toevoegingen, Granen en Gluten vrij.
Verpakt in doosjes met 10 kilo worsten en kost 20,- per doosje. Er komt 3,- vvk bij ongeacht de hoeveelheid dozen die je bestelt.
Het gaat om :
Een complete kvv van Kalkoen, Lam, Geit, Rund, Eend : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Eendkarkas.
Een complete kvv van Kip, Lam, Geit, Rund, en Kalkoen : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Kipkarkas.
Voor mensen met honden die allergieën hebben kan er ook een enkelvoudige smaak of een mix van drie diersoorten bestelt worden.
Stuur dan even een PB
Janneke schreef:Ja ik maar dat is wel afhankelijk van het afleverpunt.Ik kan een paar stops maken, roep maar wat dan kijken we wat goed uitkomt voor iedereen.
Brigitte schreef:Ik weet niet wanneer, maar een stopje bij Gorinchem; Waardenburg of Hellouw zou fijn zijn!Waardenburg, den Bosch (Rosmalen) gaat sowieso lukken omdat ik die weg terug naar boven zal nemen. Ik kan doorrijden naar Eindhoven.
Ramses1 schreef:Waardenburg, den Bosch (Rosmalen) gaat sowieso lukken omdat ik die weg terug naar boven zal nemen. Ik kan doorrijden naar Eindhoven.Super!
ien schreef:Ja!Als je mee wilt bestellen dan graag even in het bestel topic
ik wil graag
1 doos Een complete kvv van Kalkoen, Lam, Geit, Rund, Eend : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Eendkarkas.
2 dozen Een complete kvv van Kip, Lam, Geit, Rund, en Kalkoen : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Kipkarkas.
Omdat er nog geen datum bij staat, nog wel even onder voorbehoud dat ik dan kan
Ramses1 schreef:KVV
viewtopic.php?f=4&t=134933