Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3255683
Wie heeft er ervaring met hondenluiken? Ik wil een hondenluik. Ik ben het portier spelen heel erg zat en bovendien wil ik dat de pups zo meteen zelf het huis in en uit kunnen (als ze een week of 5 zijn). Wie heeft er ervaring met hondenluiken voor middelgrote honden ala de Dalmaat? Qua stevigheid? Inbraakveiligheid? Merk?

Wie oh wie?
Door Martine-Tom
#3255687
MarijeEnBoomer schreef:Misschien eerst de zoekfunctie gebruiken mevrouw!
;D
Door Lizzy
#3255689
MarijeEnBoomer schreef:Misschien eerst de zoekfunctie gebruiken mevrouw!
Hahahaha, is nog echt heel recent ook dat topic ;D ;D ;D
Door Lizzy
#3255692
MarijeEnBoomer schreef:Er zijn mensen voor minder van dit forum afgeknikkerd :biggrin2:
Ja, maar gelukkig bedien ik zelf die knop he :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Tanna
#3255711
Jouw honden zijn best groot voor een hondenluik..........zouden electrische schuifdeuren niet een goede oplossing zijn? ::) ;)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3255716
MarijeEnBoomer schreef:Misschien eerst de zoekfunctie gebruiken mevrouw!
Is dit niet Eelke haar taak? Of zit die weer aan de bbq?
Door eelke
#3255717
Hope schreef:Is dit niet Eelke haar taak? Of zit die weer aan de bbq?
Het stortregent hier steeds ;D


Ik wil voor de vorm wel een slotje zetten ofzo :P
Door Mandarijn
#3255728
eelke schreef:Het stortregent hier steeds ;D


Ik wil voor de vorm wel een slotje zetten ofzo :P
Dan kan, maar dan eerst het linkje van het andere topic erbij zetten!! :biggrin2:
Door eelke
#3255730
Nahhh ik wacht toch nog maar even voor ik ook van het forum geflikkerd word :biggrin2: er kunnen altijd nieuwe innovaties geweest zijn he, de afgelopen week, op het gebied van luiken!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3255734
Jij gaat gek worden van een luik Liz.
Dat kleppert, continu vieze voeten binnen, tocht, blaffende honden in de tuin, als ik de tuin in kom word ik aangevallen.
Ik denk dat we een polletje moeten openen. :biggrin2:
Door Mandarijn
#3255736
MarijeEnBoomer schreef:Jij gaat gek worden van een luik Liz.
Dat kleppert, continu vieze voeten binnen, tocht, blaffende honden in de tuin, als ik de tuin in kom word ik aangevallen.
Ik denk dat we een polletje moeten openen. :biggrin2:
:evil: goed plan :evil:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door