Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3249927
Afgelopen weekend ben ik naar Pairi Daiza (je zegt Pajriedijza, voorheen heette het Paradisio, dus heeft allemaal met het paradijs te maken) geweest. Nou, een paradijs is het, wat een zeldzaam mooie dierentuin! We hadden heerlijk weer, dat was super fijn. Het was alleen zo ongelooflijk druk dat we in 2 dagen nog niet alles gezien hebben. Maar dat geeft niet, dan hebben we een reden om nog eens te gaan!

Ik heb me uiteraard uitgeleefd met de camera, hier een selectie.

secretarisvogel

Afbeelding

Koala

Afbeelding

Papa pandabeer buiten

Afbeelding

Baby pandabeer binnen (waar het heel donker was)

Afbeelding

Molukkenkaketoe

Afbeelding

Mama en baby witte neushoorn

Afbeelding

Speelse leeuwen

Afbeelding

Afbeelding

De olifant die in bad ging. Ze hebben 3 groepen. Een Afrikaanse groep en een aziatische groep die als kudde in hun verblijf leven en de derde groep zijn getrainde aziatische olifanten die hun eigen Mahut hebben en dagelijks door het park wandelen en als het weer het toelaat in bad gaan. Na het bad ging de olifant naar een veldje met een klein hekje er omheen en mocht het publiek langs dat hek staan en wortels voeren. Als je erbij kon mocht je haar dan aaien. Normaal hou ik daar niet van, maar deze olifant gaf me de indruk dat ze het zelf leuker en gezelliger vond dan het publiek en dan is iedereen blij denk ik dan. Dus ik ben ook langs het hek gaan staan om haar even te aaien.

Afbeelding

Een schoon reptiel

Afbeelding

Een vies reptiel :biggrin2:

Afbeelding

In de roofvogelshow was mijn grote favoriet de rode wouw uitgebreid vertegenwoordigd. Ik helemaal blij!

Afbeelding

Grasparkiet

Afbeelding

Schildpad

Afbeelding
Door Siberienne
#3249979
Gaaf! Graag nog wat meer foto's ;)

Ik vind de olifant en de schildpad foto's erg leuk trouwens. De pret vd phant en de ietwat arrogante schildpad :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3250063
Wat een prachtige foto's weer om mee te genieten!

Klinkt inderdaad als een erg mooi park :-D
Door Lil
#3250073
Ahhh die olifant ziet echt happy uit! :D

Niets mis mee; ik had een kruising mechel en zijn dag maaktje je helemaal goed door hem als vreemde ongevraagd en onverwacht te knuffelen. Daar nam hij het niet alleen lekker van, daarna ging hij ook echt huppelen en zo. Niets fijner dan een knuffel van een vreemde haha. Ik geloof dat die olifant dat ook kan hebben. Trouwens die grote zwart joepie lijkt het ook heel erg lekker te vinden als een vreemde hem aait/aandacht geeft. Oef, ze vinden mij niet eng. He he ze vinden mij lief.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door