Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Inouska
#3245801
Goedemorgen iedereen,

Even een vraag, mijn honden aten altijd 2x per dag toen ging ik met benthe de golden barfen en leek me makkelijker met 1 x per dag,
Maar merk dat sally en teddy de 2 chi's echt 2x per dag nodig hebben, ze werden lustelozer en bedelen.

Maar mijn huis is niet zo dat ik het apart kan geven zodat benthe het niet ziet,
Is het dan een idee sally en teddy gewoon de helft van hun dag maaltijd in de ochtend krijgen en benthe alleen het spiervlees in de ochtend krijgt en de rest het vleesbot, organen, de groentemix en bone broth in de avond krijgt of breng ik dan der maag of darmen dan in de war

Graag jullie advies
Door Inouska
#3245815
Ja zat ik ook aan te denken maar dat willen die kleintjes ook en eten dan niet hun bordje leeg hihi

En die grote krijgt maar 125 Gr spiervlees en dat kan ik klein knippen ( dan kauwt ze, lap slikt ze door ) en dan doet ze er net zo lang over als die kleintjes met eten en dan geen jaloezie dacht ik hihihi
Door topaaz
#3245869
Inouska schreef:Goedemorgen iedereen,

Even een vraag, mijn honden aten altijd 2x per dag toen ging ik met benthe de golden barfen en leek me makkelijker met 1 x per dag,
Maar merk dat sally en teddy de 2 chi's echt 2x per dag nodig hebben, ze werden lustelozer en bedelen.

Maar mijn huis is niet zo dat ik het apart kan geven zodat benthe het niet ziet,
Is het dan een idee sally en teddy gewoon de helft van hun dag maaltijd in de ochtend krijgen en benthe alleen het spiervlees in de ochtend krijgt en de rest het vleesbot, organen, de groentemix en bone broth in de avond krijgt of breng ik dan der maag of darmen dan in de war

Graag jullie advies
Ik geef 's morgens ook soms vlees/orgaan en 's avonds RMB dus ik denk echt niet dat het kwaad kan.
Groentjes en extra's zijn avondsnack - vlak voor het slapen - als beloning omdat hij alleen slaapt... Dus eigenlijk krijgt hij 3x eten ^_^
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door