Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Hydra
#3238474
Wie heeft er ervaring met Tamro barf flakes? Is het inderdaad groffer dan kvv? En zijn de stukken/stukjes makkelijk van elkaar te scheiden in die 5kg verpakking?
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3238541
Ik heb ze vorige week in beroren toestand gezien. Het zijn echt stukjes. Ik schat zo van gemiddeld 3 tot 5cm. Het was wel 1 blok, dus stuk eraf halen wordt bikkelen.
Door fransbulletje
#3238549
Ik heb ze wel gezien bij mijn verkooppunt en die zaten redelijk in losse stukken in de doos.
Gewoon doos even laten vallen komen ze vanzelf los ;)
Gebruikersavatar
Door eva.si
#3239376
Hallo Allemaal,

Ik ben Eva en de trotse eigenaar( lees slaaf) van 3 fantastische Chinese Crested. Vanaf dat ze bij mij kwamen heb ik ze gevoerd met KVV. Ook barfen ze soms maar omdat het kleine hondjes zijn eten ze Barf niet in 1 keer op en verstoppen ze de hazekoppen/ lamsribben enz.. (het liefste in ons bed)! Pas 2 dozen barfflakes gekocht van Tamro om dit probleem op te lossen. Het ziet er goed uit. Alles is losgevroren en makkelijk te scheppen. Ik zag geen bot ertussen dus even Tamro gemaild hoe dit zat. Ze vermalen het bot zeer fijn dus voor ons te zien als witte kruimeltjes. Ze verzekerde mij dat er gemiddeld 15% eendekarkas in zit. Mijn cresteds vinden het heerlijk en eten het met smaak op. Er zit goede vuile pens in en flinke stukken spiervlees. Allemaal ten grootte van een centimeter 2 a 3 dus echt kauwen kunnen ze niet. Wel hebben ze minder honger na Tamro dan met gewone KVV.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3239381
eva.si schreef:Hallo Allemaal,

Ik ben Eva en de trotse eigenaar( lees slaaf) van 3 fantastische Chinese Crested. Vanaf dat ze bij mij kwamen heb ik ze gevoerd met KVV. Ook barfen ze soms maar omdat het kleine hondjes zijn eten ze Barf niet in 1 keer op en verstoppen ze de hazekoppen/ lamsribben enz.. (het liefste in ons bed)! Pas 2 dozen barfflakes gekocht van Tamro om dit probleem op te lossen. Het ziet er goed uit. Alles is losgevroren en makkelijk te scheppen. Ik zag geen bot ertussen dus even Tamro gemaild hoe dit zat. Ze vermalen het bot zeer fijn dus voor ons te zien als witte kruimeltjes. Ze verzekerde mij dat er gemiddeld 15% eendekarkas in zit. Mijn cresteds vinden het heerlijk en eten het met smaak op. Er zit goede vuile pens in en flinke stukken spiervlees. Allemaal ten grootte van een centimeter 2 a 3 dus echt kauwen kunnen ze niet. Wel hebben ze minder honger na Tamro dan met gewone KVV.
Maar is eenskarkas dan het enige vleesbot dat gevoerd wordt?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door