Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3237429
Ik wel! Wat ik kan. Dus morgen wielrennen.
Vandaag kwam dorpsgenoot Sjef van den Berg al in actie bij het handboogschieten en morgen weer. Hem volg ik ook.
Of ik voor iets speciaals midden in de nacht de wekker ga zetten weet ik nog niet.
#3237438
Ja echt wel!!! Het had weinig gescheeld of we waren erbij geweest. Helaas is het een heel vreemd systeem en is er in NL het alleenrecht van 1 organisatie die tickets mag uitgeven. We werden gedwongen er een lange reis van te maken en we mochten niet alleen naar de hippische sport. Maar we konden/wilden niet zo lang weg. Heel idioot! Dus we kijken voor de buis! Het is al heerlijk aan het rellen in het dressuurteam, ik houd ervan!
Maar ook overige sporten kijken we graag hoor. Denk dat de tv hele dagen aan zal staan.
#3237468
Jantina schreef:Ja echt wel!!! Het had weinig gescheeld of we waren erbij geweest. Helaas is het een heel vreemd systeem en is er in NL het alleenrecht van 1 organisatie die tickets mag uitgeven. We werden gedwongen er een lange reis van te maken en we mochten niet alleen naar de hippische sport. Maar we konden/wilden niet zo lang weg. Heel idioot! Dus we kijken voor de buis! Het is al heerlijk aan het rellen in het dressuurteam, ik houd ervan!
Maar ook overige sporten kijken we graag hoor. Denk dat de tv hele dagen aan zal staan.
Aan het rellen in het dressuurteam? O?
#3237482
Jantina schreef:Vast wel mee gekregen toch? Er wilde geen reserve mee. Waarschijnlijk sancties enz.
Ooh de reserve. Schandalig vind ik het. Dat je met een ouder paard zo'n reis niet gaat maken kan ik inkomen. Maar voor dat jonge dier was het een mooie ervaring geweest. En dan nog. Samen uit, samen thuis. Reserve zijn is echt niet grappig (manlief was ook eens reserve en dat is echt alles behalve leuk) maar je bent een team.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door