Al heel veel jaren (minimaal 6) neem ik mijn KVV af bij hetzelfde bedrijf. Sinds een aantal maanden/bijna een jaar, is het bedrijf van vader op zoon overgegaan. Ik betaal via bank of contant aan de deur. Net wat mijn voorkeur heeft. Bij betaling aan de deur vraag ik een handtekening met voldaan/betaald en de datum. Nou krijg ik een week of 2 geleden een email met de volgende eerste zin:
Uit onze administratie is gebleken dat u momenteel ruim vervallen facturen heeft.
39 / 18-09-15 / EUR 220.59
92 / 10-12-15 / EUR 86.13
Wilt u dit ook controleren met uw administratie? Indien correct, zouden wij u graag willen verzoeken om dit bedrag zsm aan ons over te maken.
Ben ik nu gek cq fout, of zijn hun dat. Uiteraard heb ik de bewijzen dat ik betaald heb, maar het voelt zo pisst of te weten dat zij denken dat ik NIET betaald heb.
Ik lees heel graag jullie mening. Let wel: Ik ben echt pisst of en zie momenteel liever hun hielen dan tenen.