Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3216411
Wij zijn onderweg straks van ede naar emmen en moeten een nierdieet hebben. Prudence gaat zo aan het infuus. Nier en leverwaarden hoog. Vroeg me af of er tussen ede en emmen nog een verkooppunt zit die bandit nierdieet heeft

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
#3216438
charmed schreef:Wij zijn onderweg straks van ede naar emmen en moeten een nierdieet hebben. Prudence gaat zo aan het infuus. Nier en leverwaarden hoog. Vroeg me af of er tussen ede en emmen nog een verkooppunt zit die bandit nierdieet heeft

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Die winkel die bij Tannetje in Otterlo zit. Als je even belt, lukt het misschien?
#3216522
Dank je, hier gaan we morgen even achteraan. Onderweg ook wel vanaf deze lijst gebeld, maar geen gevonden op onze weg die Bandit nierdieet verkocht.
Dus van de da eerst maar wat meegenomen, om zo toch vandaag door te komen (en ze vind die zooi ook nog lekker ook) dus dat scheelt
smulpaap schreef:Ik heb hier de hele lijst met verkooppunten , misschien heb je er iets aan

http://www.banditvoeding.nl/koppelbesta ... punten.pdf
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door