Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3212643
Ik ben op zoek naar een fietskarretje die ik ook kan gebruiken als 'rollator' als we een eindje willen gaan rondlopen. Hij hoeft niet groot te zijn, er gaat niet meer in dan dat ik in mijn fietstas stop, maar tijdens onze fietstochten stappen wij regelmatig af om een markt, dorp, winkeltjes enz te bekijken. Ik kan mijn spullen dan niet in de fietstas laten zitten en daarnaast is het lopen voor mij erg vermoeiend. Het zou prettig zijn als ik dan steun zou hebben aan een buggy oid, maar het moet natuurlijk geen half uur duren om de fietskar om te bouwen. Wie heeft een suggestie? Er zijn zoveel merken en soorten, maar welk klein karrretje is toch stevig genoeg om op te leunen? Wie kan mij adviseren?
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3212932
Ik kan je helaas niet helpen Lida, maar bedoel je echt een karretje wat je kunt gebruiken als steun om te lopen, meer die functie dan dat je iets mee moet nemen in de kar? Want dan zou je misschien ook iets kunnen gebruiken wat je aan de zijkant van de fiets bind?

Ik zit te denken namelijk, mijn schoonzusje had een buggy voor de jongens toen die klein waren en die kon ze aan ze zijkant van de fiets klikken. Wie weet is er ook zoiets als rollator achtig iets? Geen idee of het bestaat hoor.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3212938
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar er zijn van die boodschappenkarretjes waar je ook op kunt zitten. Zoiets: http://www.outdoorstunter.nl/stevige-bo ... eltje.html Sommigen kan je ook aan je fiets klikken.

Als je echt een wagentje wilt bied een buggy of een innopet misschien uitkomst voor je?

Mijn fietskar voor Flow is met 2 handelingen om te toveren tot wandelwagen. maar dat is wel gelijk een enorm gevaarte. http://www.eilandshop.nl/index.php?c=45&p=230
Door Lida. S
#3213058
Bedankt voor de reacties. De boodschappenkarretjes (en zeker die met een stoel) lijken mij heel mooi. Het is niet wat ik zoek voor de fietstochten, maar ik denk dat ik ook zoiets ga aanschaffen. Ik heb voor de fietstochten nu gekozen voor de innopet sporty dog trailer de luxe. Makkelijk om te bouwen van fietskar naar buggy. Hij is niet te groot, maar er kan altijd meer in dan in mijn fietstassen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door