Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door wimk
#320537
Hallo,

Het gaat heel goed met onze Bumper, hij heeft wat last van groeipijn gehad, maar hij doet het goed op de Duck, en af zijn ribben, zijn kippenekken, zijn fruithapjes en zijn groentenmixen,
Maar vandaag greep hij opeens een dooie kikker, ik zag hem er mee wegrennen en ik hoorde de boel kraken en hij wou hem niet meer los laten.
Hij heeft denk ik de helft van dat beest op gevreten, ik merk niks aan hem, kan dit kwaad???
IK denk het niet maar voor de zekerheid.

Gr WIm
Door Doedels
#320540
Was het een kikker of een pad. Sommige padden scheiden een gif af uit klieren op hun rug. Daar ga je van hallucineren :o ;D Als Bumper nog steeds helder kan denken dan heeft hij gewoon een goedkope portie kikkerbillen op. Een zondagse BARF maaltijd dus. Niks mis mee
Door wimk
#320546
Nee volgens mij was het gewoon een kikker, maar dat beest was volgens mij al wel een paar dagen dood, hij was niet groen meer, maar Bumper vond hem wel heerlijk, ik hoorde het kraken, en hij weigerde om hem los te laten. :(

Maar hij leeft nog steeds.
;D
Gr Wim
Door Jolly
#320590
wat een stunt van Bumper.

Ben blij te horen dat het goed gaat. ;D
Door rees
#321145
Hier hebben ze ook wel eens een kikker te pakken want ze lopen hier gewoon in de tuin om bij de vijver te komen :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door