Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Retrievers
#3196387
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn honden en ik willen graag nog een hobby erbij en we willen kijken of dit leuk is.
Mochten we het leuk vinden dan wil ik de atributen zelf aanschaffen (wetsuit/board/zwemvesten) en bij ons op het strand uitoefenen :surfing: .
Het is alleen 1,5 uur rijden voor mij dus wil graag weten of iemand dit ook al heeft gedaan en wat de ervaringen zijn.

http://www.surfkaravaan.nl/surfschool_s ... -surf-les/
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3196762
Geen ervaring, maar weleens gezien.
Het lijkt me vooral erg gezellig om samen met je hond bezig te zijn. :)

Ik vraag me alleen af wat de hond hieraan heeft? Niet verkeerd bedoelt hoor!! En als ze het leuk vinden is het helemaal top natuurlijk!
Stilzitten op een wiebelplank zou voor mijn hond niks zijn, die rauwst veel liever. ;)
Door petralita
#3196770
Ik ga met de honden wel het water op.
Wat ik belangrijk naast het feit dat de hond het echt leuk moet vinden, is de houvast.
Wat ze hier niet doen en ik persoonlijk slecht vind is de honden op het bord zetten dat glad is.
Als een hond even wat minder houvast vind of wat onzeker wordt "zetten ze hun nagel uit", met als gevolg dat dat ze geen grip meer hebben en verstijven.
Ik vind dat ook gedacht moet worden aan de ontspanning van de hond, en dus ook grip op de plank.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door