Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3192711
Ik had voor alle honden een fur dry gekocht van de zomer. Na het overlijden van Baloe in september heb ik er 1 over die voor mijn huidige honden te groot is. Hij is maximaal 3 keer gebruikt. Nieuwprijs 115 euro mag weg voor 50 euro. Af te halen in Den Haag. Verzenden kan ook tegen de reguliere verzendkosten.
#3192715
Kinnie schreef:115 euro nieuwprijs? :o :o
My god... Ik heb de originele furdry badjassen (maat L dan wel) voor 36 of 38 euro... Jemig...
Dan heb je heel veel mazzel gehad. Ze waren overal zo duur. Ook de huidige badjassen in retriever maat zijn prijzig. Heb je wel de originele?
Ik was toen voor 8 stuks, waaronder 3 kleintjes een dikke 600 euro lichter.

Kijk maar dit is een alternatief http://natteneuzen.nl/hondenkleding/hondenbadjas-blauw/ kijk maar wat de L kost en dit is dan een XL van Furdry zelf.
Door Kinnie
#3192717
Vind het echt bizarre bedragen, poeh...
Heb idd de originele, een via internet besteld bij een n webshop toen ze nog redelijk makkelijk te krijgen waren en eentje via een kennis die in Oostenrijk op vakantie was, toen waren ze hier al niet meer te krijgen en daar lagen er nog 2 bij de freshnapf (ofzoiets).
Tegenwoordig laat ik ze maken door een moeder van een kennisje.
Door Borke
#3192734
Feitelijk een omgeslagen badlaken... ::)

Nou ja misschien handig als je meerdere honden hebt en ze niet wilt afdrogen?
Maar wat een geld zeg... 115 Euro...
Wij drogen Sofi gewon af met een oude handdoek - klaar ;D
#3192736
Borke schreef:Feitelijk een omgeslagen badlaken... ::)

Nou ja misschien handig als je meerdere honden hebt en ze niet wilt afdrogen?
Maar wat een geld zeg... 115 Euro...
Wij drogen Sofi gewon af met een oude handdoek - klaar ;D
Het gaat mij niet om het afdrogen. Het ging mij erom dat als ik ergens wandel en ik heb een hoosbui over me heen gekregen dat ik direct kon zorgen dat, met name de oude honden, droog werden. In de auto heb ik in de regel niet genoeg handdoeken liggen. En dit werkt echt super, de honden zijn 90% droog als ik weer voor de deur parkeer.
#3192780
Dit zou ideaal voor Merel zijn, die stijf wordt na een duik, zeker koude, maar desondanks iedere gelegenheid benut die duik te nemen.. Ideaal zou zijn als dat dat niet zonder toestemming doen zou, maar ja.. Het haar voldoende overtuigend verbieden vergt een duidelijker keuze van mij ::)
Met de furdry zou ze misschien in de auto al wat meer opwarmen, wat dan wellicht de stijfheid eerder verhelpt. In vergelijking met de iets minder kostbare merken lijkt deze vel beter rondom te (blijven) zitten, als ik de foto's vergelijk. Helaas, zou Merel niet groter dan de L nodig hebben, anders was dit een heel aantrekkelijk aanbod voor ons! Dus bedankt voor het idee ;)
#3192794
Leontine schreef:Ik wil hem wel overnemen, ben er al even naar op zoek. Graag wel opsturen aangezien ik te ver weg zit. Pb je me voor betaling?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ik wacht heel even vandaag Fioon af of ze hem wil hebben anders is hij voor jou. Dan PB ik je morgen alle gegevens.
#3192795
Badjassen zijn ideaal, ik heb er 1 voor Flow en gebruik hem na het zwemmen in de auto of na een natte zanderige wandeling. Scheelt een hoop zand en narigheid in de auto. Thuis gebruiken we een waterblazer.

Overigens heb ik ook een originele furdry xl en heb er 5 jaar terug ongeveer 40/ 50 euro voor betaald, online.
Door Kinnie
#3192875
Borke schreef:Feitelijk een omgeslagen badlaken... ::)

Nou ja misschien handig als je meerdere honden hebt en ze niet wilt afdrogen?
Maar wat een geld zeg... 115 Euro...
Wij drogen Sofi gewon af met een oude handdoek - klaar ;D

Ohh, maar ik zweer er wel bij! Het is zo ideaal! Honden zijn ontzettend veel sneller droog. Met name in deze tijd van het jaar blijven mijn honden heel erg lang nat en vochtig. Met de badjas zijn ze in een klein uurtje droog. Hier gewoon gezonde honden, ook daar is het ideaal voor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door