Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door judith vd
#3186700
Ik wil plaids gaan maken en daar heb ik een lockmachine voor nodig. Verder zal ik hem waarschijnlijk niet vaak gebruiken.
Weten jullie wat een goede (goedkope ;)) keuze zou zijn die niet al te ingewikkeld is met opnieuw inspannen?

groet,

Judith
Door Mowgli
#3186726
Zelf heb ik een 5-draads lockmachine van Singer, maar als je een makkelijk in te spannen lockmachine wilt hebben, zou ik voor een 3-draads machine gaan, geen 4- of 5-draads.

Als ik jou was zou ik eens naar een naaimachinehandelaar gaan voor informatie, grote kans dat daar ook occasions staan voor een leuke prijs.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3186728
Mowgli schreef:Zelf heb ik een 5-draads lockmachine van Singer, maar als je een makkelijk in te spannen lockmachine wilt hebben, zou ik voor een 3-draads machine gaan, geen 4- of 5-draads.

Als ik jou was zou ik eens naar een naaimachinehandelaar gaan voor informatie, grote kans dat daar ook occasions staan voor een leuke prijs.
Oh, ik dacht juist dat je beter een 4-draads kunt nemen en geen 3-draads. Waarom denk jij dat ik een 3-draads zou moeten nemen?
Door Lida. S
#3186741
als jij klaar bent met je lockmachine, (als je er tenminste een koopt en er van af wilt als je klaar bent) wil ik hem wel van je overnemen.
Door Mowgli
#3186760
judith vd schreef:Oh, ik dacht juist dat je beter een 4-draads kunt nemen en geen 3-draads. Waarom denk jij dat ik een 3-draads zou moeten nemen?
Omdat ik begreep dat ie makkelijk in te spannen moet zijn. Een 3-draads is makkelijker in te spannen als een 4- of 5-draads lockmachine.
Door Mijati
#3186776
Ik heb een toyota, vier draads. Als je een keer de machine zelf goed hebt ingespannen, dan weet je het ook.
Met vier draads kan je gelijk twee delen aan elkaar stikken. Lijkt me voor het maken van een plaid wel handig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door