Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3182054
Pffff... Gisteren op 2e kerstdag ging ik extra vroeg naar mijn ouders zodat we lekker met de hondjes konden lopen. Ik kwam de garage door (normale ingang) en merkte meteen dat het niet goed was. Mijn vriezer staat daar, ik trek hem open :-X :-X
Verdorie een vriezer van 3 maanden oud, alles aan het ontdooien :o :-\ STRESS!!!! Vriendje gebeld, die kon gelukkig met zijn moeder regelen dat daar wat hondenvoer naartoe ging, deels naar ons huis en met mijn vader meteen geportioneerd.. En je kunt helemaal niets op zo'n tweede kerstdag... Vandaag natuurlijk meteen de media-markt gebeld, maar goedkoper-dan-goedkoop verwijst natuurlijk meteen naar de producent als er iets mis is... >:( >:( Dus moeten we morgen de zanussi bellen...

Pfff... Gelukkig was het grootste gedeelte nog bevroren en lag de pens bovenop en heb ik een goede neus, anders hadden we het misschien wel later pas ontdekt... :(
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3182063
Gelukkig goed opgelet en opgelost, maar dat is idd STRESS!! :o

Je hebt 'm gekocht bij mediamarkt en niet bij Zanussi, dan moet je ook bij mediamarkt zijn voor garantie, heb ik tenminste altijd begrepen
Gebruikersavatar
Door pluk
#3182068
Dat is inderdaad stress!
Eigenlijk moet MM dit oplossen maar soms gaat het een stuk sneller als je zelf contact opneemt met de fabrikant.
Misschien heb je nog wat aan deze info: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Ik zou ook even checken of het niet toevallig het stopcontact is dat het heeft begeven of dat bijvoorbeeld de stop eruit ligt.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3182139
Inge en Bono schreef:Gelukkig goed opgelet en opgelost, maar dat is idd STRESS!! :o

Je hebt 'm gekocht bij mediamarkt en niet bij Zanussi, dan moet je ook bij mediamarkt zijn voor garantie, heb ik tenminste altijd begrepen
Dat dacht ik ook, bij mijn vader geklaagd en die heeft nogmaals gebeld en werd uit paniek wel hogerop doorverbonden, maar de enige oplossing die de media markt geeft, is het telefoonnummer van de zanussi geven >:( Dat is dus nog een dag wachten >:(

We hebben echt van alles geprobeerd, stekker zat er gewoon in, nog eens een ander stopcontact geprobeerd, echt knudde.. Vooral omdat hij pas 3 maanden oud is, maarja, de kwaliteit van tegenwoordig... :(
hannabelgje schreef:Ook ooit gehad en bij mij werkte het stopcontact inderdaad niet meer. Ach nu staat er dus een extra vriezer.
Vriendlief heeft driekwart bij zijn moeder weten weg te praten... ::) :biggrin2: Die heeft nu de vriezer op zolder vol..
Door eelke
#3182142
Dat je naar zanussi gestuurd wordt is zo gek niet hoor, maar dan komt er gewoon een zanussi monteur, op kosten van de MM, verwacht ik.

Hier ging dat gelukkig allemaal netjes met onze koelkast toen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door