Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3175046
Het is mij sowieso opgevallen dat niet de originele inlognamen mee zijn verhuisd naar dit forum maar de gebruikersnamen (waaronder je bekend was). Dus het is de moeite waard om te proberen aan te loggen met niet je inlognaam maar je gebruikersnaam van het vorige forum.

En als dat niet werkt, zou ik je mogen vragen om een email te sturen naar mij? Mijn email adres is [email protected]. Vermeld daarin wel je gebruikersnaam!

Ik help je dan weer op weg.

Sorry voor het ongemak en groetjes, Lizzy
#3175064
Hoi Lizzy,

Mij lukte het ook niet om weer in te loggen.
Naam pakte hij niet, en als ik wachtwoord opvroeg kende hij het emailadres niet.
Met registreren kon ik niet op dat emailadres registreren want die was al in gebruik.
Ik heb me nu opnieuw geregistreerd en ben er weer.
Als je wil mag je Henny V. verwijderen, ik heet nu dribbeldiesel ;D
#3175083
tt-tjes schreef:Ik ben inmiddels weer in de "lucht", dank je Lizzy. Ben nu alleen mijn onderschrift kwijt.


Onderaan de pagina staat opties,daar kan je onderschrift toevoegen aanvinken. Ik heb het wel bij iedere reactie die ik heb gegeven moeten aanvinken, blijft (nog?)niet bij opties aangevinkt staan.
#3175089
Radja schreef:


Onderaan de pagina staat opties,daar kan je onderschrift toevoegen aanvinken. Ik heb het wel bij iedere reactie die ik heb gegeven moeten aanvinken, blijft (nog?)niet bij opties aangevinkt staan.

Ik heb dat opgelost door op 'Hope' te klikken (rechtsboven in scherm), is bij jou natuurlijk je eigen naam. Dan klikken op dat pijltje naar beneden. Gebruikerspaneel --> Forumvoorkeuren --> Wijzig plaatsingsstandaarden --> vinkje zetten bij 'mijn onderschrift standaard toevoegen.'
#3175126
Zo, ik ben er ook weer, tijdelijk in hernieuwde versie :-)

Lizzy, ik heb je gemaild over mijn echte account, maar doe maar op het gemak hoor, dat komt vast een deze dagen nog wel, ik kan weer even uit de voeten zo.
#3175194
Hope schreef:

Ik heb dat opgelost door op 'Hope' te klikken (rechtsboven in scherm), is bij jou natuurlijk je eigen naam. Dan klikken op dat pijltje naar beneden. Gebruikerspaneel --> Forumvoorkeuren --> Wijzig plaatsingsstandaarden --> vinkje zetten bij 'mijn onderschrift standaard toevoegen.'
Dat heb ik nu geprobeerd, en dat gaat goed. Senk joe.
#3175225
Lizzy schreef:Het is mij sowieso opgevallen dat niet de originele inlognamen mee zijn verhuisd naar dit forum maar de gebruikersnamen (waaronder je bekend was). Dus het is de moeite waard om te proberen aan te loggen met niet je inlognaam maar je gebruikersnaam van het vorige forum.

En als dat niet werkt, zou ik je mogen vragen om een email te sturen naar mij? Mijn email adres is [email protected]. Vermeld daarin wel je gebruikersnaam!

Ik help je dan weer op weg.

Sorry voor het ongemak en groetjes, Lizzy
Ik kon idd ook niet inloggen met mijn oude inlognaam. Heb het toen geprobeerd met mijn gebruikersnaam en het oude wachtwoord, dat werkte ook niet. Gebruikersnaam in combinatie met een nieuw aangevraagd wachtwoord werkte wel. Daarna heb ik gelijk het nieuwe wachtwoord weer veranderd in het oude en dat werkt prima.

Iedereen succes gewenst! :yeah:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door