Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door siempie73
#3162801
Hoihoi,

Vandaag 4 weken geleden ben ik met de kinderen gaan kijken bij Martine of Freud/ Brum mss bij ons zou komen wonen.
De bedoeling was alleen kennis maken en kijken en dan nu ongeveer ophalen als het klikte.
Wij zijn nl vorige week naar het wk agility geweest in Italie (Peter mocht daar lopen met Nilo).

Maar als kletsend kwamen we er eigenlijk op dat het helemaal niet zo gek zou zijn als we hem gelijk mee zouden nemen naar ons huis.
Hij heeft dan 2,5 week met 3 grote nieuwe honden, nieuw huis, 2 kinderen kortom druk druk voor hem. En na 2,5 week gaan wij weg naar Italie en zou hij een week echt alleen zijn in huis, mijn vriendin had al aangeboden om elke dag langs te komen.

Dus gelijk meegenomen  :D

Mijn 2 oudste honden zijn met katten opgegroeid dus dat was geen probleem. Maar Djimm kent helemaal geen katten..... ze vinden elkaar nu nog steeds spannend, geheel wederzijds is het.

Freud gaat verder hardstikke goed, het is een echte knuffelkat, ligt 's nachts het liefst de hele nacht tegen je aan, heeeerlijk!!!!
Hij is afgelopen woensdag voor het eerst buiten geweest. Gelijk een mep van de buurkat gehad.... hij nam meteen de benen, held

In huis doet hij het goed, netjes alles op de bak.
Vlees???? dat blieft meneer niet dus nou oke dan maar brokjes :-X

Hij mag mn beneden nog wat vrijer worden, heeft af en toe een schop onder zijn mega poezelige kontje nodig, het is een echt watje maar wel een heerlijk watje hihi!!!

Zo, dan weten jullie een beetje over hoe en waar Freud nu is. Volgens mij zit hij lekker op zijn plekkie hier.

Martine bedankt voor je vertrouwen dat Freud hier mocht komen wonen!!! :-*

Groetjes Simone
Door Martine-Tom
#3162890
Jaaaa t knappe kattenkind :-*
De eerste berichten waren al gelijk zo goed, dat vrije in huis gaat ook nog wel komen!

Ben nog steeds blij dat ie bij jullie zn forever mandje heeft gevonden, als ie eenmaal goed gesetteld is komen Tom en ik een keertje kijken bij hem, mss dat Plien ook mee wil dan...er vanuitgaande dat we welkom zijn  :biggrin2:

Heel veel geluk met elkaar, het is echt een zalig beest  :-*
Door siempie73
#3162902
Martine-Tom schreef: Jaaaa t knappe kattenkind :-*
De eerste berichten waren al gelijk zo goed, dat vrije in huis gaat ook nog wel komen!

Ben nog steeds blij dat ie bij jullie zn forever mandje heeft gevonden, als ie eenmaal goed gesetteld is komen Tom en ik een keertje kijken bij hem, mss dat Plien ook mee wil dan...er vanuitgaande dat we welkom zijn  :biggrin2:

Heel veel geluk met elkaar, het is echt een zalig beest  :-*
Uiteraard zijn jullie van harte welkom!!!!
Door Mowgli
#3162983
Leuk om deze update te lezen, en fijn dat het zo goed met Freud a.k.a. Brum gaat  :) MAARRRRRRRRRRRR.... Waar blijven de feauteaus  ::)  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Neally
#3163337
Tof! Freud zit nu overal met zijn neus in begrijp ik. Niemand thuis. Als de mens van huis is danst den Freud......
Door Nadia
#3163437
Ik heb wat gemist. Freud was toch al herplaatst?
Iig fijn dat hij een fijn huisje heeft. :)
Door jasmijn
#3164583
Nadia schreef: Ik heb wat gemist. Freud was toch al herplaatst?
Iig fijn dat hij een fijn huisje heeft. :)
ja maar dat werkte niet met de anderen katten dus is hij weer terug bij martine gekomen, nu heeft hij dus een nieuwe huisje zonder katten  :biggrin2:
Door siempie73
#3164720
Klopt idd maar dat vond ik niet aan mij om te vertellen hihi

Hij moet hier nu als enige kat zijn mannetje staan tussen 3 border collies en  binnenkort 4....
Maar hij doet het prima.

Vandaag verjaardag hier thuis gehad, man of 30 op visite :o
Ik had verwacht dat hij als ontzettende held en stoere kater hum hum.... de hele dag boven zou zitten maar meneer liep gezellig door de woonkamer heen te rotzooien.
Als iemand ham aaide ging hij er goed voor liggen, kriebel maar op mijn buikie!!!
Ik had dat echt niet van hem verwacht, geweldig!!!!

Groetjes Simone
Door Martine-Tom
#3164721
siempie73 schreef: Klopt idd maar dat vond ik niet aan mij om te vertellen hihi

Hij moet hier nu als enige kat zijn mannetje staan tussen 3 border collies en  binnenkort 4....
Maar hij doet het prima.

Vandaag verjaardag hier thuis gehad, man of 30 op visite :o
Ik had verwacht dat hij als ontzettende held en stoere kater hum hum.... de hele dag boven zou zitten maar meneer liep gezellig door de woonkamer heen te rotzooien.
Als iemand ham aaide ging hij er goed voor liggen, kriebel maar op mijn buikie!!!
Ik had dat echt niet van hem verwacht, geweldig!!!!

Groetjes Simone
ohh ja herkenbaar hoor, dat vind ie leuk ;)
Oorsponkelijk niet, maar Doki was dus ook zo gezellig als er visite was en daar heeft ie het van over genomen. Goed om te lezen hoor, dan voelt ie zich helemaal veilig en thuis bij jullie! :)
Door Anne in Zweden
#3165111
Teken dat ie het naar zijn zin heeft bij jullie! Heerlijk hoor, fijn voor Freud en alle betrokkenen dat hij zijn stekje heeft gevonden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door