Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3156877
Voor degene die in of in de buurt van Delft wonen, morgen is er een dogsurvival bij de KC Delft (Tanthofdreef).
Het wordt mooi weer en er zijn vandaag een heleboel hindernissen uitgezet. Dus zeker ook leuk om te gaan kijken.
Het is een 5 km run met 15 hindernissen (maar op een klein oppervlak, dus je kunt makkelijker van opdracht naar opdracht lopen om te kijken). Ik heb vandaag geholpen met het opbouwen en heb er nu al zin in ! Ik en mn zusje gaan met Joy en Abby lopen.
Eerst beginnen de atleten, en wij lopen in de middag (13.30) bij de recreanten...
Ik mag natuurlijk niet te veel verklappen... maar tis door het water, onder bruggen door, klimmen, klauteren, kruipen, en heb strobalen, banden, kruiwagens en kano's zien staan... dus dan weet je genoeg :)

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb het opbouwen maar ternauwernood overleeft ;)

Afbeelding

http://www.dogsurvival.eu/startlijsten.html

09.00 –  09.30                  Aanmelden startnummers 1 t/m 81 (atletenklasse) en dierenartscontrole
09.45 –  11.45                    Atletenwedstrijd
11.45 – 12.00                    Prijsuitreiking atleten
10.30 – 11.15                    Aanmelden startnummers 101 t/m 260  (recreanten) en dierenartscontrole.
12.30 – 13.15                    Aanmelden startnummers 261 t/m 390 (recreanten + kidsklase)  en dierenartscontrole.
11.30 – 16.30                    Recreantenwedstrijd
15.30 – 16.30                    Kidsrun
16.45 – 17.15                    Prijsuitreiking recreanten en kidsrun
Laatst gewijzigd door miik op ma 28 sep 2015, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3157123
kira schreef: En hoe was het? Wat zie je er goed uit trouwens!
ja he, ze straalt ook helemaal!  :)

Ik was babysit vandaag dus weet lekker al hoe het was  :biggrin2: maar dat mag ze zelf komen vertellen ;)
Door miik
#3157156
kira schreef: En hoe was het?
Het was echt super super super gaaf om te doen ! Ik liep met Abby en mn zusje met Joy. En we hebben genoten.
Het was heerlijk weer en echt mega veel lol samen. En de honden vonden het prachtig, die gingen steeds harder rennen en steeds fanatieker kwispelen  :) Joy is natuurlijk al ruim 11 maar ze liep als een speer !
Ik zelf heb hier hard voor geoefend en ben best wel heeeel blij met het eindresultaat EN uitgelopen en plekje 39 van de 174..... Dus 130 vrouwen achter me gelaten .....
Joy en Abby trekken allebei niet zo fanatiek, die zijn happy en stuiteren vooral om je heen, hoewel Abby het op laatst beter ging doen. Maar in januari mag Doortje ook mee gaan doen en die trekt super en is mega fanatiek (dan mag Joy met pensioen).
Dus voor volgend jaar gaan we met Doortje voor de top 10  :biggrin2:
Ik ben ook echt super blij met Martine, die gewoon weer een hele dag op mijn beestenbende heeft gepast- dankjewel !
Het voelt super vertrouwd en ik weet dat ik ze met een gerust hart bij je kan achterlaten ! xxx
Morgen ga ik foto's uitzoeken en zal ik hier wat foto's plaatsen, zijn hele leuke gemaakt !
Door miik
#3157432
en de foto's....  kon niet kiezen, zoveel leuke :)

Joy had er zin in !!!
Afbeelding

Afbeelding

Heel veel lol..... Abby wilde er daar uit waar ze er altijd uit klimt, maar we moesten nog een stukje verder ;)
Afbeelding

Onder de brug door zwemmen en dan door de blubber omhoog...
Afbeelding

Daar rechts, die oranje stip, dat was Mona in haar bootje, daar moesten we een knip in onze kaart halen....
Afbeelding

Gelukkig zijn Joy en Abby wel gewend aan gekke dingen, dus die deden niet moeilijk !  :)
Afbeelding

Afbeelding

De hondjes gingen steeds harder lopen en steeds meer kwispelen, ze vonden t zooo leuk !
Afbeelding

Afbeelding

Mn zusje die Joy even vertelt dat ze op de plank moet stappen  :biggrin2:
Afbeelding

En wij maar wachten...  :P
Afbeelding

Teamwork !
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog weer een stuk over zwemmen....
Afbeelding

Even de go-pro goed zetten.... Joy dacht dat er koekjes uit kwamen  ;p
Afbeelding

En Joy trekt gewoon weer een sprintje  :)
Afbeelding

JA... en dan moet je hier onder door....  8)
Afbeelding

Dogsurvival... het haalt het slechtste in je hond naar boven  :D
Afbeelding

Afbeelding

Even een onderonsje met Abby op die laatste hoge stro-balen-stapel...
Afbeelding

Mijn mooie Joy- gewoon 11 jaar oud en zonder problemen het hele parcours doen ! <3
Afbeelding

Afbeelding

Nog 1 keer natte voeten....
Afbeelding

En dan samen over de finish !!!  :) :) :)
Afbeelding

Ik geloof dat ik het al gezegd had, maar het was zooo onwijs leuk om te doen !
Met dank aan mijn vriendje Hero en vriendje van zuslief voor de mooie foto's.
Laatst gewijzigd door miik op ma 28 sep 2015, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#3157469
de Meiden schreef: Ook erg leuk voor de honden, ze moeten wel graag voorwaarts gaan denk ik....
Als ze trekken tijdens het rennen, dan helpt dat wel. Maar er waren er ook een paar van onze kc met slechte knieen/enkels en die hebben het hele parcour gewandeld en er gewoon een leuke dag van gemaakt. (Dus Martine dat kan zeker met Tom).
Maar het is wel handig als je honden al wat dingen gewend zijn.... die van mij twijfelen geen seconde, of ik ze nou vertel om in een kruiwagen te gaan zitten of een kano of een stapel strobalen in te klimmen, die vinden alles leuk !
Venna trekt beter (en helpt mij dus meer tijdens het rennen), maar die is niks gewend, en ik zag het niet zitten om haar overal te moeten tillen/ over halen....  Maar Joy en Abby vonden het zo leuk dat ze steeds harder gingen rennen en dus ook steeds beter gingen trekken  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3157480
miik schreef: Als ze trekken tijdens het rennen, dan helpt dat wel. Maar er waren er ook een paar van onze kc met slechte knieen/enkels en die hebben het hele parcour gewandeld en er gewoon een leuke dag van gemaakt. (Dus Martine dat kan zeker met Tom).
Maar het is wel handig als je honden al wat dingen gewend zijn.... die van mij twijfelen geen seconde, of ik ze nou vertel om in een kruiwagen te gaan zitten of een kano of een stapel strobalen in te klimmen, die vinden alles leuk !
Venna trekt beter (en helpt mij dus meer tijdens het rennen), maar die is niks gewend, en ik zag het niet zitten om haar overal te moeten tillen/ over halen....  Maar Joy en Abby vonden het zo leuk dat ze steeds harder gingen rennen en dus ook steeds beter gingen trekken  :biggrin2:
het lijkt me echt zo gaaf om zoiets met Tom te doen, idd gewoon wandelen, en niet in water moeten (vind mijn lijf niet leuk,  en Tom haat zwemmen dus die doe ik er ook geen plezier mee :biggrin2:

Super leuk om te zien dit!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door