Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3153819
Ik ga het eerst maar eens even aanzien. Tot nu toe heeft de firma list en bedrog in Den Haag niet laten zien dat er beloftes worden nagekomen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3153855
ja en weer verhoging eigen bijdrage  >:( alsof het nog niet genoeg is en je werkelijk gestraft word als je ziek bent,vind het 1 grote poppenkast wat ook nog is giga veel geld kosy
Gebruikersavatar
Door Hope
#3153861
De zorgverzekering wordt in elk geval weer duurder. Ik begrijp dat de kosten echt een probleem worden, maar de vraag lijkt mij of de oplossing ligt bij de burgers of bij de farmaceutische industrie en de medische wereld.
6 euro voor uitleg van medicijnen die je al jaren slikt... Zo krijg je alles duur!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3153888
Ja volledig mee eens denk ook dat er miljarden in omgaan en dat als bij wijze van spreken niemand meer een of ander medicijn slikt ( kan uiteraard niet) dat ze gelijk falliet zijn
Ik ben jaren geleden in Amerika geweest en het gaat aardig die kant op maar ja wat doen wij er aan ? Zijn weer is overgeleverd aan die hoge pieten die barste van de poen achter hun bureautje.
Triest in en in triest , ik vraag mij wel is af hoe dit zit in bv Duitsland / België of het ook daar zo gaat??
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3153890
Hier in Duitsland hebben ze ook bureautjes  :biggrin2:

Zorgverzekering voor werknemers is een percentage van het loon. Zorgverzekering voor particulieren is gruwelijk duur, kan zo een paar 100 euro per maand zijn.
Het is overal bezuinigen momenteel denk ik. Alleen zal de focus bij de verschillende landen verschillend zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door