Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nayraax
#3151658
Hallo!

Ik heb een black&tan Shiba Inu reutje van 8 maanden. Hij krijgt al een aantal maanden kvv van duck of rodi in de ochtenden, savonds brokken.
Nu heb ik morgen dan eindelijk mijn nieuwe vriezer dus wil ik zodra de brokken op zijn over gaan op volledig kvv/Barf. Het liefst barf aangezien ik bijna elke dag thuis ben en dus wel een hobby kan gebruiken. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer.
Waar begin ik mee? Wat kan ik beter wel of niet geven? Hoeveel heeft hij nodig etc, etc, etc..

Hij heeft net zijn eerste kippennekje op, dat ging er gelukkig prima in! Vayri weegt 11,3 kg. Wie kan mij helpen en waar kan ik dan het beste bestellen? Ik wil de eerste keren het liefst niet te veel uitgeven aangezien ik dus nog niet weet wat hij wel en niet lekker gaat vinden. Wij wonen in zeeland dus als ze hier kunnen bezorgen zou het helemaal mooi zijn, overigens is Oost-Vlaanderen ook geen probleem aangezien we dicht bij de grens wonen.

Al het advies is welkom!

Afbeelding
Door Diego
#3151699
Allereerst wil ik zeggen dat je een geweldige hond hebt! Driedubbel wauw! :biggrin2:
Als je even verder kijkt op Barfplaats zie je héél veel beginnertips staan en wat je wel en niet kunt voeren( ik kan niet goed met de mobiel een linkje er naar toe maken voor je).
Daar zullen al heel veel van je vragen beantwoord worden.en zie je ook en rekenhulp staan.
Bestellen kan via de vele internet sites, het wordt dan thuis gebracht of bij slagers bij jou in de buurt of via de aanbod hoek op dit forum.
Door nayraax
#3151840
Dankjewel voor de antwoorden en voor het compliment! Ik vind hem zelf ook prachtig hihi.
Ik heb bijna alles doorgelezen over beginnen met barf, en hem met de vragen die daar uit zijn gekomen even een nieuw bericht gemaakt.
Vayri is in ieder geval erg enthousiast over de kippenekjes dus een goed begin.
Gebruikersavatar
Door chery
#3151849
Welkom! Inderdaad staat er heel veel in de bibliotheek te lezen! Erg duidelijk allemaal. Mooie kleur van je shiba! Grappig heb een totaal ander ras, ook 8 maanden en ook 11, 5 kilo, maar dat is een franse bulldog. Verschil in grootte, maar niet in gewicht! Bijzonder toch die verschillen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door