Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3141715
Vanavond had ik pupkopers op bezoek. Best kritische mensen die al bij verschillende fokkers waren afgehaakt.
Ze vroegen me wat ik deed kwa verzorging om mijn honden zo schoon te houden ?
Hij zei, het lijkt wel alsof ze net uit bad komen.... je ruikt ze niet, de vacht voelt schoon aan....
Ik wilde antwoorden dat die prutsloot elke dag wonderen doet  ;)
Maar ik heb de gelegenheid gebruikt om ze over het vers voer te vertellen en hoeveel invloed dat heeft op de gezondheid en ook op de vacht. Van beide kanten een prettig gesprek en als het goed is gaat er over 8 weken een pupje naar deze mensen, die daar dan lekker op vers mag  :)
Door Borke
#3141735
Wat een goed gevoel moet dat geven, gaaf toch!
Je staat er niet bij stil hoe normaal dat voor ons is, maar inderdaad: heel veel honden stinken!
Door smulpaap
#3141740
Ja , als mensen dan meerdere honden in huis zien .... en niets ruiken . Dan zijn ze blijkbaar snel overtuigd dat het ook anders kan
En erg fijn als de pup ook vers gaat eten
Gaat het kvv worden of barf ?

Toen mijn beide oudjes nog in leven waren kreeg ik ook weleens opmerkingen van mensen
Oude honden gaan vaak zo stinken , en de vacht wordt zo vies
En nu zit daar natuurlijk wel een maar aan . Als ze ziek zijn /worden .....
Toen Milo zo ziek werd kreeg hij ook een luchtje
Maar verder zeiden mensen ook altijd , we ruiken ze niet , hoe kan dat nou ?
En dan vertelde ik het verhaal ook maar  :)
Door miik
#3141855
Nou ja dat dus... je staat er gewoon niet bij stil dat de honden glanzen, dat je ze niet ruikt en dat je ze kunt aaien zonder dat je handen vies en vettig voelen.....
Toen hij ernaar vroeg snapte ik het eerst ook niet- nee ik was ze niet, ze liggen elke dag in de blubber sloten, daarna gaan ze een uurtje in de bench om op te drogen en meer doe ik niet ;) Ik was ze alleen als ze in ene dood beest hebben liggen rollen....
smulpaap schreef: Gaat het kvv worden of barf ?
Dat weet ik nog niet. Ik geef de puppen zowieso barf, dus dat zijn ze gewend als ze weg gaan. Maar deze mensen zaten al aaridg aan hun tax kwa informatie, je merkte dat hun koppie vol zat, dus dat komt de volgende keer wel ter sprake ;)
Door miik
#3141908
Boeffie Blafmans schreef: Ohw fijn zeg! Kun je de pup een beetje blijven volgen denk je?
Zover ik het nu kan inschatten bliljven er 2 in Delft, dus echt vlakbij. Dus die zie ik regelmatig.
En de andere 3 heb ik heel leuk contact mee, dus dat verwacht ik wel dat ik die kan blijven volgen.
Dat bespreek ik ook altijd, want dat is iets wat ik wel prettig vind. Nummer 6 ben ik nog bezig met mensen en dat weet ik nog niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door