Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3119888
Ik heb gelogen, Jacy heeft dus al 3 teken gehad dit jaar  :o :-X

Tenminste, dat denk ik.. Zondag kwam ik thuis, lag er achter vriendje een grote plas met allemaal druppels rood/bruin vocht (vriendje had niets door, zat achter de computer  >:( :-\ ).
Jacy goed nagekeken, niets gevonden, ik dacht dat hij tijdens het kwijlen op zijn tong had gebeten? Maar ik denk dat een teek kapot gebeten eigenlijk een logischere oorzaak is.
Hij likt erg veel in zijn lies, daar zit wel een bultje, maar verder niets te zien.

Ik ging ervan uit dat ik niets hoefde te doen, omdat ik niets zie. Maar in dit topic wordt meteen AB gegeven. Wat zou jullie advies zijn?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 829.0.html
Gebruikersavatar
Door doranto
#3119907
Een AB kuur voor teken?  :o
Onze border Tommy haalt standaard altijd de teken uit zijn huid als ik ze niet op tijd ontdek. Ik merk het dan meestal als hij een kale plek heeft. Hij trekt ter plaatse altijd zijn haren uit. Vaak zit de kop van de teek nog in de huid. Meestal kan ik die met een heel fijn tekentangetje eruit draaien, maar heel soms ook niet. De teken die hij in zijn leven gehad heeft zijn niet meer te tellen, maar hij heeft nog nooit een AB kuur gehad en is nu ruim 14.
Ik zou dus helemaal niets doen en zeker geen AB gaan geven.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3121649
Nee hoor. Nelson heeft het ook ooit gehad, manlief had even de da gebeld om te vragen wat te doen. Niets zeiden ze. Kopje komt er vanzelf uit en zo lang het rustig blijft hoef je niet naar de da.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door