Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3112276
Er vliegen duizenden vliegtuigen per dag over de hele wereld en je staat daar nooit bij stil.
Maar als zoonlief met partner erin zit ,onderweg naar een verre vakantie bestemming,ga je op internet de vlucht zitten volgen......pffff
Door miik
#3112307
Mijn vader ging vanochtend naar zijn werk en vond mijn jongste broertje in de tuin slapend...
Die zat al 1,5 jaar in Bulgarije en was liftend naar huis gekomen... Hij zei "ik heb maar niks verteld, anders maken jullie je maar zorgen" ! En toen kwam hij thuis en zat de deur op de knip en werd mn pa van de deurbel niet wakker, toen was hij maar in de tuin op de loungebank gaan slapen  :biggrin2:
Mijn ouders hebben ook de nodige hartverzakkingen al gehad van ons geloof ik  8)
Door smulpaap
#3112316
Ja ,en die hartverzakkingen ga je pas snappen als je zelf kinderen hebt  :biggrin2:
Ik ben blij dat mijn eigen kinderen braver waren dan ik was

En ja hoor Inge , mijn oudste gaat a.s Vrij weer vliegen , herkenbaar hoor
De vorige keer vloog hij kort voor de MH 17 crash
Toen hadden we wel zoiets van godzijdank
Door inni
#3112758
Rare kronkels die je overhoud aan een zwangerschap hé........ik kreeg hier al de zenuwen als we de formulieren moesten inleveren ivm de toestemming om mee op schooluitstap te gaan......'t was iedere keer een gevecht tussen hart en verstand.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3113254
mijn vader bracht mij eerder altijd naar het vliegveld, dan gingen mijn broers met de kinderen mee, meteen even een dagje uit er van maken, kijken bij de spotters plaats. Hij heeft mij vaak zien opstijgen, daar had hij geen moeite mee. Maar toen ik uit Canada kwam, zijn ze eerst bij de spotters plaats geweest. Daar stonden mensen en die wisten in welk vliegtuig ik zat. Hij heeft mij zien landen, hij vondt het doodeng........... was echt blij dat het toestel veilig taxiede naar de gate. Zij zijn toen naar het vliegveld gereden, waren daar nog ruim op tijd. Tegenwoordig ga ik met de trein naar het vliegveld, maar hij is ook altijd blij als hij een berichtje krijgt dat ik veilig ben aangekomen. Ga nu in september met het vliegtuig naar Hongarije met, jawel, German Wings (waar laatst die piloot zelfmoord pleegde met het toestel)........... zelfs ik vind het een beetje spannend :P Laat staan mijn vader, ik ben zijn enige dochter........
Door inge58
#3113275
Ach ja,maar als je dan zo'n foto krijgt via de whatsapp,en wij zitten hier met echt hollands prut weer.....

Afbeelding

Dan heeft ie niet voor niks gevlogen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door