Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door marja52
#3112649
wie van jullie heeft ervaring met kivo viscompleet gevolgd door diaree heb mijn berner viscompleet gegeven nu onwijs veel spuitdiaree , als ik op de kivo site kijk staat er juist goed voor huiden vacht en tegen diaree nu mijne heeft juist nu diaree zekreegaltijd de vleescompleet en had nergens last van hoop op jullie mening/reactie
Door Jump
#3112774
Ik had het ook ooit bij Shaweca zalm,soms moeten ze echt aan vis wennen.
Daarna gaf ik steeds een plak bij hun gewone kvv,dat ging goed.
Door Lizzy
#3112870
[quote="marja52"]
wie van jullie heeft ervaring met kivo viscompleet gevolgd door diaree heb mijn berner viscompleet gegeven nu onwijs veel spuitdiaree , als ik op de kivo site kijk staat er juist goed voor huiden vacht en tegen diaree nu mijne heeft juist nu diaree zekreegaltijd de vleescompleet en had nergens last van hoop op jullie mening/reactie
[/quote]

Ik begrijp je vraag over compleet in relatie tot diarree niet?
Hoe dan ook, een bak met alleen vis: daar krijgen ze hier zelfs dunne poep van! (en hier hebben ze niet gauw dunne poep). Soms is zoveel (vooral vette) vis echt teveel van het goede. Je kunt dan beter 1/4 vis mengen met KVV met vlees.
Door marja52
#3112880
lizzy ik bedoel dat ze nu de kivo viscompleet kreeg en nu ineens enorme diaree had terwijl ze op de vleescompleet nergens last van heeft en vroeg mij dus gewoon af ofer meerdere waren die een soort vergelijkbare reactie hadden na het geven van viscompleet was voor mij namelijk de eerste keer dat ze de visvariant van kivo kreeg
Door Lizzy
#3112936
Ja sorry, ik weet eerlijk gezegd niet wat al die afzonderlijke prakjes bevatten :-[
Maar dan nog kan een hond die het niet gewend is om te eten best diarree krijgen van een groot aandeel vis in het voer.
Het kan natuurlijk ook toeval zijn, dat de diarree van een virusje komt!
Okugest van VSM helpt vaak heel goed.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door