Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3094493
Lizzy schreef: http://www.dogsnaturallymagazine.com/wh ... reactions/

Hope, ik moest ook even denken aan jou. Je schreef laatst dat je het gevoel hebt dat de problemen zijn begonnen met Nelson NA de Lepto enting...... Ik zie mezelf nog zo denken (toen Linga een acuut nierprobleem kreeg) "Die verdomde enting!" maar dat kon het volgens mijn dierenarts niet zijn.
Mijn DA hier in Nederland bevestigt de problemen inherent aan Lepto en Rabies vaccinatie: Ale, het klein hondje, lijdt aan chronische vasculitis...
#3094499
De meesten denken gewoon heel simpel. Als het niet is "vaccin raakt hond, hond valt ziek of dood neer"  dan kan het niet aan het vaccin liggen als er drie dagen later iets vervelends gebeurt.
En zelfs als die wel acuut na het vaccin ziek of dood neervalt, ligt het nooit aan het vaccin. Altijd toeval of toch een zwak hartje.
#3094506
Doki zijn problemen begonnen na de enting, mijn vermoeden is altijd geweest dat dat de trigger is geweest, hoewel astmatsche bronchitis is vastgesteld, wat ik zelf niet aan de enting link, heeft ie de meeste hinder gehad van een immuunprobleem waardoor hij de bact in zn longen niet de baas kon, ook ab slieg niet aan, mijn gevoel is altijd geweest dat dat is gekomen door teveel entingen in de kittentijd, vondeling van een week of 12 dus mogelijk dat de fukker al geent had, het asiel nog een x (in combi met vlopipet en oormijt behandeling  :-X) en ik dus ook nog een keer...drie dagen na de derde enting begon het gelazer en dat js in mijn beleving geen toeval...
#3094720
Lizzy schreef: http://www.dogsnaturallymagazine.com/wh ... reactions/

Hope, ik moest ook even denken aan jou. Je schreef laatst dat je het gevoel hebt dat de problemen zijn begonnen met Nelson NA de Lepto enting...... Ik zie mezelf nog zo denken (toen Linga een acuut nierprobleem kreeg) "Die verdomde enting!" maar dat kon het volgens mijn dierenarts niet zijn.
Na het lezen van dit artikel geloof ik dat mijn vermoeden bevestigd is.
#3095143
Ik ben er meer dan overtuigd van dat Ziggy zo ziek is geworden door die nieuw Leishmania enting  :'( Ik heb me bang laten maken door de dierenartsen en mijn vriend en dacht gut, wellicht veel beter dan iedere keer die gifband om en heb uiteindelijk besloten om te enten (met continu het gevoel dat ik er niet goed aan deed :-\). Ze is drie weken een dood vogeltje geweest na die enting, het leek alsof ze letterlijk op eierschalen liep, ze had weinig zin om te wandelen en was gewoon niet zichzelf en is eigenlijk nooit meer dezelfde geworden. Daarnaast heeft ze ook een gigantische tumor ontwikkeld op de plek van de enting (wat overigens erkent is dat het door die enting kwam), die hebben we ook weg laten halen en onderzoeken. Ik kan dit natuurlijk totaal niet onderbouwen, maar ik ben er gewoon zeker van dat Ziggy er nog was geweest als ik haar niet die ellendige enting had laten geven (het erge is dat ik haar al jaren niet meer ente en daar ook volledig achterstond, de laatste keer was om naar Spanje te gaan de rabiës, daarna nooit meer....
Laatst gewijzigd door Laura2004 op zo 05 apr 2015, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#3100319
Hitam schreef: Martine: van astma is bekend dat het door een enting veroorzaakt of verergerd kan worden.

En ik heb uitgevonden dat ook eigenaren melding mogen doen van een bijwerking bij Bureau Bijwerkingen diergeneesmiddelen.
Het formulier en info staat ook op de website van het aCBG, zie http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/diergenees ... efault.htm
Ow wat goed!

Ik ben destijds echt maanden bezig geweest om de bijwerkingen van Hope ergens te kunnen melden. Dat moest toen via de da en dat ging echt ongelooflijk traag.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door