Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3094374
Weet niet of het hier geplaats mag worden, maar moet het even kwijt....

Bijna 2 jaar geleden, kreeg onze jongste dochter 2 woestijnratjes, meisjes, Bibbel en Babbel..... Een jaar later wilde ik er nog 2 bij.... Dus bij dezelfde fokster 2 mannetjes, papa Lewis van 3 en zn zoon van 6 weken.... Maar... Er was nog een stel, ook papa  Bruno en zoon, van bijna 3 en 6 weken...meen oudje raak je niet zo makkelijk kwijt, dus die hebben wij ook in huis genomen...... 10 dagen geleden vonden we Lewis dood in zn bak  :-\..... Pfffff..... Maar goed, bijna 4 jaar oud, is een mooie leeftijd..... Na veel gesprekken etc, hebben we besloten om de overgebleven gerbil voor opvang af te staan, opnieuw te laten koppelen en dan een ander huis zoeken (financieel konden we het niet meer volhouden, we hebben een hond en nog 4 gerbils).... Na wat gezoek gezoek, wilde een fokster hem wel overnemen en koppelen.... Dus gisteravomd hem weg gebracht... Fokster had in principe al een nieuw huisje voor hem na de koppeling.... Eind goed, al goed, zou je denken.....

Gaan we net de andere 4 verzorgen..... Is het andere oudje overleden, 3 en een half jaar oud....... Ik heb hem vanmiddag nog zien eten..... Leek niets aan de hand te zijn... Ben zo verdrietig, zo kapot, het was zo onverwachts...... Pffffff......

Net contact gehad met fokster waar ik die ene gister heb gebracht... Gelukkig heeft ze nog een aantal, dus maandag breng ik deze en dan duimen dat het lukt en dat hij nog een nieuw vriendje mag krijgen......
Gebruikersavatar
Door pluk
#3094391
Ach Cindy, wat verdrietig zo snel twee beestjes achter elkaar te verliezen.
Veel sterkte voor jou en je gezin  :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door