Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3118019
Ben net geweest in Schagen 27,50 was het deze keer, verleden jaar 25,75 dacht ik maar er zit wel verschil in de bepaling in Schagen doen ze het met stippen als de stippen opkomen is het goed maar de meeste doen het met waarden dan kan je zien hoe hoog hij echt is bv. Hcc 3 parvo 5 en distemper 3 dat kan je in Schagen niet zien.
#3119503
deja schreef: Ben net geweest in Schagen 27,50 was het deze keer, verleden jaar 25,75 dacht ik maar er zit wel verschil in de bepaling in Schagen doen ze het met stippen als de stippen opkomen is het goed maar de meeste doen het met waarden dan kan je zien hoe hoog hij echt is bv. Hcc 3 parvo 5 en distemper 3 dat kan je in Schagen niet zien.
Waar in Schagen ben je geweest Deja? Ik betaal ook 54,50 voor titeren voor 1 hond. Bij meerdere honden krijg ik wel korting maar ik hoef nu maar 1 hond te laten titeren.
Bovendien is het met drie honden nog duur. 10,- korting als je met 3 honden komt en 15,- korting als je met meer dan 10 honden komt.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door