Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#3079474
Mijn toetsenbord doet gek op FB maar alleen op 1 pagina (van een groep). Ik dacht dat het aan mijn bord lag maar dan zou hij het bij alle pagina's doen en hier ook. Maar zo je ziet, hier is het prima. Hij mist gewoon letters de 't' en de 'm' tot nu toe. Ook die hoofdletters doen het niet. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? Ik kan het op die pagina ook niet vragen omdat mijn bericht gewoon niet te begrijpen is.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3079476
Het lijkt mij haast onmogelijk dat er op de ene pagina wel een t en een m getikt kan worden en op een andere pagina niet. Hooguit dat in de ene situatie de toetsenbordindeling anders is.

Heb je misschien een ander toetsenbord om uit te sluiten dat het aan de hardware ligt?
#3079504
Dank je wel Ronald voor het meedenken. :)

Het is ondertussen opgelost, ik moest FB opnieuw opstarten en toen ging het weer goed. Het was inderdaad in 1 groep dat ik niet fatsoenlijk een bericht kon zetten. Ik ging naar mijn eigen pagina en daar lukte het gewoon wel en hier op het forum dus ook. Ik had er al even een ander toetsenbord aan gehangen (zoals mijn zoon dat zegt) en ook daarmee lukte het niet.

Ik vind het ook heel erg vreemd maar nu lijkt alles weer goed te gaan.  Gewoon erg spooky. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door