Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3074546
Dag mede BARF'ers,
ik begin maar meteen met het aanbieden van mijn excuses: ik ben ongeveer een half jaar geleden lid geworden en heb al veel topics doorgebladerd, maar had helemaal niet gezien dat ik een persoonlijk bericht had ontvangen met het verzoek mij voor te stellen. Dat doe ik bij deze graag.
Mijn naam is Milly, ik woon in Amsterdam en ik ben de trotse eigenaar van een inmiddels 20 maanden oude Engelse Cocker Spaniël reu genaamd Tobias. Toen ik hem ophaalde bij de fokker stond hij op een brokken menu. Min of meer bij toeval kwam ik informatie op websites tegen over natuurlijk voeren van honden en na me ingelezen te hebben heb ik de keuze gemaakt om over te stappen op versvoer. Tobias was toen ongeveer twaalf weken denk ik. Geen moment spijt van gehad.
Ik heb behoorlijk geëxperimenteerd met allerlei merken en ben nu uitgekomen op een mix van BARF en KVV. Dus Tobias smikkelt en smult elke dag van allerlei lekkere dingen zoals parelhoen, haas, hert, lam, geit, eend, makreel, konijn, etc. Hij weegt 14 kg en ik voer hem 400 gram per dag. Dat is meer dan hij op basis van zijn gewicht zou moeten krijgen, maar met minder wordt ie zo mager als een kerkrat. Ik voer dus op het oog en kijk goed naar zijn lichaamsomvang.

Ik hoop nog vaak op het forum te komen, dus tot de volgende keer!
Door MillyMol
#3074829
Staat er ergens op het forum een instructie voor het plaatsen van foto's? Ik heb het knopje hierboven al wel gevonden, maar hoe werkt het precies?
Laatst gewijzigd door MillyMol op wo 18 feb 2015, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3074838
Welkom milly en Tobias!

Ik plaats foto's altijd door ze eerst te uploaden naar: http://tinypic.com/index.php
Je krijgt dan verschillende linken. Je moet dan na het uploaden de link van forums aanklikken. En vervolgens kun je die in je bericht plakken.
succes!
Door MillyMol
#3074850
Dank, het is gelukt.

Foto 1: Tobias 7 weken oud: augustus 2013
Afbeelding

Foto 2: Tobias ongeveer 11 maanden oud: mei 2014
Afbeelding

Foto 3:Tobias nu
Afbeelding

Foto 4: Tobias in oktober 2014
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door