Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3073977
Whisper (13 1/2 jaar oud)  krijgt 25 februari een brace aangemeten :) Hopen dat ze dan weer volop mee kan lopen. Ze is lekker eigenwijs als het aankomt om niet te lopen. Ze springt zo weer uit de doggyride. Zeker als je op leuke stukken loopt, zoals een vreemd bos, dan loopt ze echt kilometers mee (en springt weer uit de doggyride als ze er in moet) en op het strand gaat ze ook door (9 km), zelfs Sprintjes trekken. Dan loopt ze wel de volgende dag minder en de dag daarop helemaal niet meer. Nog eventjes en dan heeft ze steun genoeg om weer volle wandelingen mee te lopen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3074110
Wanneer krijgt ze haar brace? Het is te hopen dat ze er inderdaad baat bij heeft, want daar doe je het voor!
Door charmed
#3074121
De 25ste word de brace aangemeten, dan 3 weken later zal ze er mee kunnen lopen is mij verteld! Volgende week woensdag dus gipsgieten :)
Doranto schreef: Wanneer krijgt ze haar brace? Het is te hopen dat ze er inderdaad baat bij heeft, want daar doe je het voor!
Door charmed
#3074153
Ja hoor, je ziet vanzelf wel foto's voorbij komen van een rennende Whisper :)
Doranto schreef: Ik ben benieuwd! Laat je weten hoe het gaat?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3074768
Klinkt goed, Whisper straks weer lekker wandelen  :)
Wat heb je trouwens een leuk nieuw onderschrift  :-*
Door charmed
#3074992
Die dame zal weer een lol kunnen hebben. Nu loopt ze de ene dag heel veel mee, daarna wat minder, daarna nog weer wat minder. Dan meestal even helemaal niet, en dan gaat het weer van begin af aan, dus ver, minder ver, nog minder ver en dan weer niet. Arm ding, ze laat zich ook niet in de doggyride zetten als ze niet wil. De doggyride die ik heb is al zo oud, van 2005, die wil niet meer dicht! Weet nog wel dat Whisper er drachtig in zat! :) Toen was die spiksplinternieuw.

Dank je, fotootje van Texel, toen hadden ze ook zo'n schik met zijn vieren op het strand!
Fenixjuh schreef: Klinkt goed, Whisper straks weer lekker wandelen  :)
Wat heb je trouwens een leuk nieuw onderschrift  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door