Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door aht
#3069448
Ik geef reeds lang KVV aan mijn 2 labradors dus zover geen probleem.  Nu heb ik onlangs zalmkoppen kunnen aankopen in de speciaalzaak waar ik hun andere KVV voeding koop.  Maar ik heb een vraag hieromtrent : geef ik dit ontdooid of moet dit nog ingevroren gegeven worden.  Wie kan me hierop een antwoord geven. 
Alvast bedankt voor de reactie.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3069494
Ontdooien in een lekdichte bak want er komt aardig wat vocht vanaf en dan pas geven. Let erop dat zalmkoppen scherpe tandjes hebben dus als je ze doormidden klieft, pas op voor je vingers.
Door aht
#3069511
Els&Flow schreef: Ontdooien in een lekdichte bak want er komt aardig wat vocht vanaf en dan pas geven. Let erop dat zalmkoppen scherpe tandjes hebben dus als je ze doormidden klieft, pas op voor je vingers.
Dank je wel voor de info, zal die vlug eens in een bak leggen zodat ze morgen kunnen peuzelen.
Door Suzanne
#3069522
In principe geef ik niets wat bevroren is.. kvv geef je toch ook ontdooid?

Of snap ik je vraag niet goed?

Suzanne
Door aht
#3069526
Suzanne schreef: In principe geef ik niets wat bevroren is.. kvv geef je toch ook ontdooid?

Of snap ik je vraag niet goed?

Suzanne
Neen KVV laat ik ook ontdooien maar voor de zalmkoppen was is niet zeker vandaar mijn vraag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door