Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Neally
#3066130
Sinds een paar dagen lust Thomas kuikentjes.
Na bijna twee jaar proberen om hem 'om' te krijgen is het dus zo ver.  :P 
Hij zit een paar keer per dag te mekkeren om 'kuiken'.
Hoeveel mag ik hem er per dag geven?

Hij heeft de afgelopen dagen geproefd van (en goedgekeurd) rauwe wilde zalm, een stukje paardenvlees, kalkoen en lamshart.
Dit is echter allemaal vlees zonder bot.
Kippennek en kwartel zijn bah, parelhoen en gemalen fazant daar rent hij echt van weg.
Konijn lust hij, net als witvis, eend en hert alleen gepocheerd.

Ik ben zo blij dat hij meerder soorten vlees lust, ineens en zomaar lijkt het.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij niets tekort krijgt.

Alle soorten vlees zijn vers. Geen kvv. Het is in huis omdat Lana (hondje) barft.
Laatst gewijzigd door Neally op vr 30 jan 2015, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3066185
Ik denk dat je vior nu best iedere dag een kuiken zou kunnen geven, mits zn spijsvertering dat ook leuk vindt. Na een tijdje kan je dan wat meer variatie aanbrengen.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3066404
Afgelopen jaar onder en boven een hoektand en diverse kiezen getrokken. Ivm FORL.
Binnen anderhalve minuut opgeslokt.... ;D

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Neally op za 31 jan 2015, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jisjo
#3066481
Wat leuk te zien dat de eendagskuikens opeens gegeten worden! Heb mijn eendagskuikens verkocht, katlief deed er niets mee.
Maar als ik dit zo lees, dan probeer ik het gewoon over een paar maanden weer  ;)
Door Anne in Zweden
#3066494
Ik had hier ook een kat die jaren niets van barf moest hebben en toen ineens het eendagskuiken ontdekte! ;D Heb haar een tijdlang een kuiken per dag gegeven; later is dat minder geworden, toen ze ook andere rauwe hapjes begon te eten.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door