Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3063925
Voor mijn foto en film opslag gebruik ik photobucket..had gisteren ff snel leuk filmpje geplaatst maar direct lag mijn hele photobuck open en bloot op BP.....is er een programma..of een manier van beveiligen in photobucket waardoor alleen de filmpjes en foto's die ik zelf "geschikt"vind ;)..kan plaatsen..Heb het net nog ff via een "private"album geprobeerd maar dan nog zie ik "wilt u ook de andere albums van zien..."en dat is ook allemaal te openen...
Er zijn vast ervaringsdeskundigen hier...
#3063930
Zet m nog eens hier weg? Ik ben nog een half uurtje aan het ontbijten en wil best ff kijken of ik ook andere dingen zie. (en zo ja, dat dan meteen wegklikken en het melden).
Ik denk nl dat het komt doordat jij bij jezelf ingelogd bent, en verder natuurlijk niemand.
#3063939
eelke schreef: Zet m nog eens hier weg? Ik ben nog een half uurtje aan het ontbijten en wil best ff kijken of ik ook andere dingen zie. (en zo ja, dat dan meteen wegklikken en het melden).
Ik denk nl dat het komt doordat jij bij jezelf ingelogd bent, en verder natuurlijk niemand.
Laatst gewijzigd door Summerditches op di 27 jan 2015, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#3063984
Als je via photobucket de img link kopieeerd heeft die er tegenwoordig ook een URL link bij en als je die aanklkt kun je dus idd in de andere albums komen als je wilt ja. Volgens mij kun je ergens in photobucket de instellingen van mappen op privee zetten dan zou het niet kunnen (denk ik)

*Edit* ja dat werkt, ieder album dus op slotje zetten.
Laatst gewijzigd door Kaio op di 27 jan 2015, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door