Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3057092
Boer Zoekt Vrouw - door rickevers.nl
De rokjes van Yvon worden steeds korter, de afleveringen steeds leuker. Wat te denken van Theo. Gewoon tegen de eerste date zeggen: 'Je valt me honderd procent mee'. Heel goed Theo, daar wordt zo'n vrouw bloedgeil van. Theo had natuurlijk de pech dat hij vrouwen had uitgezocht die allemaal enorme surprises hadden meegenomen. Grote dozen beplakt met krantenpapier en knuffeltjes erop. Tja, dan heb je weinig tijd over om een goed gesprek te voeren. Dus wat doet Theo. Die stelt, in die ene kostbare minuut die hij nog heeft, de vraag der vragen: 'Hoe laat ga je naar bed?'

Bertie, die eigenlijk een zus is van schaatser Gerard van Velde, had voor de gelegenheid haar oudste spijkerbroek en vaalste shirt aangetrokken. Heel goed Bertie, gewoon doen alsof het je allemaal geen zak interesseert. Ook in haar antwoorden liet Bertie zien dat ze het graag simpel houdt. 'Waarom heb je mij gekozen?', vroeg een verliefd potvisje. 'Omdat je brief niet zo lang was', antwoordde Bertie. Bam, duidelijkheid. De domste vraag van de dag kwam ook al uit team Bertie: 'Wat bedoel je met dat je op zoek bent naar een intelligente vrouw'.

Van Geert weet ik het zo net nog niet. Is het nou gewoon een gezellige man of een oude viespeuk. Geerts grootste hobby is in ieder geval Geert zelf. Hoe de dames eruit zien interesseert hem geen reet. Als ze voor Geert maar een broodje smeren, voor Geert een koud pilsje pakken en bovenop Geert gaan zitten als hij er zin in heeft. Want Geert zelf is snel moe. Overdag verspeelt hij veel te veel energie met zijn piepende geluiden die bijna alleen voor honden te horen zijn, dus 's avonds kakt hij in en moet het vrouwtje voor hem zorgen.

Wie het wel belangrijk vindt hoe de dames eruit zien, is natuurlijk Tom. Hij had Rimke, Femke, Harmke, Pijpke, Kipke, Snolke, Kutke, Geilske, Tietske en Jetske uitgenodigd, maar namen onthouden is niet Toms ding. Kan hem het schelen, als er maar een gat in zit. Je zag hem denken bij het antwoord op de vraag: 'waarom passen wij bij elkaar.' Dat meisje een heel lulverhaal over 'iets moois voor altijd', maar je zag aan zijn ogen: flikker op, ik wil neuken. Toen Tom zijn vijf dames moest kiezen, wilde hij eigenlijk gewoon wijzen: 'die, die en die en die en die'. Maar hij besloot uiteindelijk toch maar gewoon vijf namen te noemen die hij nog kende en vervolgens af te wachten wie er blij wegliepen. Goed gedaan jongen.

Nee, ik heb toch het idee dat Jan de enige normale van het stel is. Zeker nu hij zijn meekleurende glazen thuis had gelaten. Wat me wel een beetje tegenviel, was dat hij zijn geborduurde schapenbroche niet had opgedaan. Dan is zo'n meisje zo verschrikkelijk druk geweest met zo'n schaapje en dan doe je die gewoon niet op. Jan, wat ben jij een ongelofelijke botte lul. En dan bij het keuzemoment ook nog dat arme schaap naar huis sturen. Bah.

Tot volgende week!

Meer lezen van deze schrijver? Volg ook de zaterdagcolumn op www.rickevers.nl.
Gebruikersavatar
Door Onix
#3057147
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik kijk eigenlijk nooit, maar hierdoor zou ik het bijna gaan doen. Allebei geniaal. Vooral de Malibu barbie  :roflmao:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3057162
;D ;D ;D Ik kijk dit nooit maar heb wel beeld nu door beiden  (en weet weer waarom ik niet kijk  :biggrin2:, alhoewel met deze ontertitels is het wel weer leuk)
Door Ruisje
#3057313
Nynke kijkt tv (zodat jij dat niet meer hoeft te doen) is echt geweldig! Vorig jaar ook al.
Ook haar column over de eerste aflevering was weer lachen. :D
Uiteindelijk koos Tom óók tien exact dezelfde vrouwen: Harmke, Rimke, Femke, Geilke, Sletske, Dikke Tietske etc. etc. etc. Allemaal van die blonde Instagrammeisjes die graag naast een surfplank poseren en daarbij dromerig in de verte kijken als waren ze Rob de Nijs die ‘Ritme van de Regen’ zingt.
Good for you, Tom.
Door Anne in Zweden
#3057473
K&D schreef: Ach, boer zoekt koe. Ik heb het met 1 seizoen wel gezien. ::)
;D ;D ;

Ik ben afgelopen zater- of zondag voor het eerst blootgesteld geworden aan dit programma, toen de mensen bij wie ik logeerde het zaten te kijken. Heb het zelf alleen gehoord, omdat ik zat te bp'en. Wat nog best lastig was, zo hoofdschuddend. :biggrin2: Ik zweer je: als ik ooit gedwongen word te kiezen tussen bewust naar BZV kijken of op blote knieën een koestal schoonlikken, dan kies ik voor het laatste. :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3057621
Anne in Duitsland schreef: ;D ;D ;

Ik ben afgelopen zater- of zondag voor het eerst blootgesteld geworden aan dit programma, toen de mensen bij wie ik logeerde het zaten te kijken. Heb het zelf alleen gehoord, omdat ik zat te bp'en. Wat nog best lastig was, zo hoofdschuddend. :biggrin2: Ik zweer je: als ik ooit gedwongen word te kiezen tussen bewust naar BZV kijken of op blote knieën een koestal schoonlikken, dan kies ik voor het laatste. :-X
Neehee, Anne, samen met ons kijken is heul gezellig  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3057630
Angelique schreef: Neehee, Anne, samen met ons kijken is heul gezellig  :biggrin2:
Soms is een mens blij dat ie in Duitsland woont en BZV dus niet kan kijken.  :biggrin2: Hoewel, ik geloof dat 'wij' ook Bauer sucht Frau hebben da drüben. *verlangt terug naar tv-loos bestaan in Zweden* :P

Ik geef wel toe dat het topic hier op bp over BZV vele malen leuker is dan het programma zelf. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door