Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Akeyti
#3052290
Bestaat er op dit forum iets als een overzichtje van alternatieve supplementen?
Wat het is, in welke hoeveelheden te geven en waarbij/waarom?
Ik zie door de bomen het bos niet meer, en probeer voor mijzelf een overzichtje te creëren.
Al die aparte topics.. Ik kon er ook geen vinden in de bieb, maar ik denk dat ik niet de enige ben dit dit behulpzaam en interessant zou vinden :)
Wil ook best zelf een overzichtje aanleggen, ik heb echter geen kennis over dergelijke 'dingen', dus ik zou het over moeten nemen van mensen die dat wel hebben.

Alvast bedankt, hoor het graag als iets dergelijks er al wel is! :biggrin2:
Door eelke
#3052373
Angelique schreef: Ah, jij wil dat we even een boek voor je schrijven...keep on dreaming :biggrin2:
:crazy2: ;)

Volgens mij is d'r wel ergens een lijstje als in wat heb jij in je ehbo kast voor je hond.

Op zich zou een lijstje wel handig zijn, okugest, traumeel, wat bij huidproblemen etc etc. Al kun je ook prima google'en op de klacht en dan komt er vanzelf een topic naar boven.

Staat er verder niks in de biep dan?
Door Laura2004
#3052377
Klopt inderdaad, ik weet dat er ooit wel een lijstje gemaakt is in deze hoek, of een topic geweest is over allerlei handige natuurlijke middelen om standaard in huis te hebben, een soort alternatieve ehbo-koffer.

Maar een lijst met supplementen is denk ik extreem uitgebreid, want er zijn zoveel verschillende aandoeningen en supplementen dat het inderdaad een boek zou worden om hier een lijst van te maken.

Kijk alleen al naar de supplementen die er zijn voor gewrichtsproblemen bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Door Akeyti
#3052443
Ja okee,ik heb het dan voornamelijk om de 'simpele' dingen; soort alternatieve ehbo koffer idd ::)
Boekwerk hoeft het niet te zijn want dan kan ik weer niks vinden wat ik nodig heb, gewrichtsproblemen hebben we hier nu toch niks mee te maken..
Iedereen doet wat anders en zweert ergens anders bij, ik snap er allemaal gewoon niks meer van :-[
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door