Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3041729
Vanaf volgende week dinsdagavond zit ik achter de telefoon zit bij de Dierenambulance!!!!!! Dus als jullie die nodig zouden hebben, is de kans groot dat je mij aan de telefoon krijgt (ik werk samen met iemand anders)!!!! Ook draai ik diensten mee met de verzorgers (vrijdag mn 1ste dag) en op de ambulance om te zien wat er allemaal wordt gedaan en hoe, aangezien ik ook binnengekomen dieren moet verzorgen...... Als ik ben ingewerkt ga ik ook de nachtdienst doen op dinsdag....
Zal af en toe zwaar worden (mezelf kennende wat betreft dierenleed), maar ik heb er erg veel zin in!!!!!
Door Lizzy
#3041733
Gefeliciteerd :-*!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend gaaf :-*! Heel plezier daar :-*

Dan ben je vanaf volgende week de directe collega van Leo Plat, mijn echtgenoot :biggrin2:. Dus wie weet ontmoet ik je ooit in levende lijve, bij iets van een nieuwjaarsborrel of BBQ ofzo :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3041770
CindyMayella schreef: Vanaf volgende week dinsdagavond zit ik achter de telefoon zit bij de Dierenambulance!!!!!! Dus als jullie die nodig zouden hebben, is de kans groot dat je mij aan de telefoon krijgt (ik werk samen met iemand anders)!!!! Ook draai ik diensten mee met de verzorgers (vrijdag mn 1ste dag) en op de ambulance om te zien wat er allemaal wordt gedaan en hoe, aangezien ik ook binnengekomen dieren moet verzorgen...... Als ik ben ingewerkt ga ik ook de nachtdienst doen op dinsdag....
Zal af en toe zwaar worden (mezelf kennende wat betreft dierenleed), maar ik heb er erg veel zin in!!!!!
Wat leuk, gefeliciteerd!  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door