Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3038200
Zijn er meer mensen die kijken naar maestro? http://web.avrotros.nl/maestro/

Meestal heb ik de afstandsbediening niet maar vriendje is nu niet thuis en hij is op NPO 1 blijven staan.
Zit echt puur te genieten, is vandaag halve finale.

Carlo was net na zijn eerste 'optreden' helemaal in tranen en ontroerd door het commentaar. Zo ken ik Carlo helemaal niet.
En Spike van di-rect doet ook mee, best komisch gezicht (als tienermeisje vond ik hem geweldig omdat hij zo 'rebels' was).

Nu mogen ze allemaal nog voor een tweede 'optreden' dus ik geniet nog even verder ;)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3038207
Ik ook! Genieten dit, al mag Carlo wel wat minder hysterisch doen van mij.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3038234
Ja, de manier van dirigeren van Carlo zou ook niet de mijne zijn. Zou volgens mij gek worden met hem als dirigent  ;D Maar dat past ergens ook wel weer bij hem ;-)

Wel terecht dat Spike door is naar de finale. Had de tranen in mijn ogen staan toen hij het te kwaad kreeg bij ennio morricone en dan zijn familie ook zo in tranen...
Nou heb ik dat standaard wel bij muziek van Morricone ;-)
Door Borke
#3038236
Wij volgen met veel plezier de  hele serie, vorig jaar ook  8)
Door Cathelijn
#3038428
Ik kijk ook. Echt leuk om te zien en te horen. Ik moet ook niet denken aan Carlo als dirigent, als zou het best leuk zijn als hij het bij ons amateurtjes eens zou komen proberen.
Door Nynke
#3039091
Ik vind het een geweldige serie en kijk elke aflevering !!  Vorig jaar Lenette van Dongen de winnaar, zo goed !
Door Lil
#3039104
De muziek hoor ik heel graag. Dat gekke zwaaien niet. Blij dat ik die aanwijzingen niet hoef op te volgen. Wel mega knap hoor wat sommige leren in korte tijd. Maar aangezien ik dirigenten van behoorlijk niveau gewend ben zie ik het niet graag.
Ik ben beetje autistisch soms hahaha.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door